Jump to content

Even voorstellen

Share

Recommended Posts

Goedemorgen allemaal!

Ik ben Mary Ellen, 25 jaar oud, woonachtig in Nijmegen en sinds 2 april de trotse eigenaresse van een grijze 3-deurs Kia Rio 1.2 Comfort Pack uit 2012!

Vandaag heb ik me geregistreerd bij deze club omdat ik graag wat dingen wil laten aanpassen aan de auto en jullie tips/adviezen daar goed bij zal kunnen gebruiken!

Fijn Paasweekend!

@Mary Ellen welkom hier op het forum en vele veilige Kiameters toegewenst in je mooie Rio 

tips en adviezen genoeg hier 

veel lees en post plezier hier 

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By Saint-NL
      Hallo Allemaal, ik ben Ronald, 61 jaar. Eigenaar van een sociale onderneming.
      Op 19-10 wordt mijn E-niro DynamicPlus met warmtepomp geleverd ( wit)  Inmiddels is de laadpaal thuis al gemonteerd en wordt op de 13de de stroom van 1X35 naar 3x25 omgezet.
      Ga de auto voornamelijk gebruiken voor woon-werkverkeer ( 78 km heen en weer) en klantbezoeken door het land heen.

• By Henk Medema
      Na 46 jaar CITROËN rijden, vandaag een NIRO PHEV in gebruik genomen.
      Eerste indruk: fabelachtig, wat een prachtige wagen met bijbehorende techniek!
    • By Kia pannenkoek
      Hallo allemaal, Ik ben Frank, bijna 51 jaar oud en woon in Zwijndrecht, getrouwd, vader van een zoon van 19 en dochter van 16.
      Ik heb zojuist getekend voor een private lease e-Niro Edition 64kWh in Aurora Black Pearl.
      Vind het erg leuk om alvast uit te vogelen wat er allemaal mogelijk is qua laadpassen, entertainment instellingen, UVO app en dergelijke.
    • By Ledie416
      Johan , woont in Friesland , niet ver van Leeuwarden. Leeftijd 68 en monteur  van beroep, rij nu Kia Picanto van 2005 maar heb ook nog n ander voertuig.
    • By Wouter66
      Goedemorgen, mijn naam is Wouter Brouwer, woonachtig in het pitoreske Mookhoek, onder de rook van Rotterdam, en in blijde afwachting van mijn Sorento PHEV Exec Line die met enige vertraging nu hopelijk begin november 2021 binnen gaan komen
  • Create New...