Jump to content
Devin

Android auto ervaringen

Recommended Posts

Hey Kia fanaten!

Een deze dagen staat mijn 'nieuwe' auto klaar, een Kia Picanto 2 uit 2011. Nu zat ik alvast een beetje te neuzen voor een Radio met android auto die ik mogelijk pas wat later er in wil zetten (eerst maar eens de auto halen).

Ik weet niet of ik zomaar linkjes mag plaatsen, maar ik kwam de onderstaande plug and play radio tegen, op maat gemaakt voor de Kia Picanto 2 en ik vroeg mij af of een van jullie toevallig deze of iets soortgelijks heeft ingebouwd en hoe dit bevalt. Ik hoor het graag :)

https://www.audiovolt.nl/product/kia-picanto-carplay-en-android-auto-navigatie-9-stuurbediening/?gclid=Cj0KCQjwsLWDBhCmARIsAPSL3_20TBdlrd0M9FOFK7lfoJ6t1BCzVBuOuFwmxBR8pV71nDVYrgVE0vAaAkf7EALw_wcB

3 uur geleden, Devin zei:

Hey Kia fanaten!

Een deze dagen staat mijn 'nieuwe' auto klaar, een Kia Picanto 2 uit 2011. Nu zat ik alvast een beetje te neuzen voor een Radio met android auto die ik mogelijk pas wat later er in wil zetten (eerst maar eens de auto halen).

Ik weet niet of ik zomaar linkjes mag plaatsen, maar ik kwam de onderstaande plug and play radio tegen, op maat gemaakt voor de Kia Picanto 2 en ik vroeg mij af of een van jullie toevallig deze of iets soortgelijks heeft ingebouwd en hoe dit bevalt. Ik hoor het

Hoi,

Het radioframe lijkt idd wel de goeie te zijn. In principe kun je elke 2Din in je Picanto stoppen.

Die stuurbediening, benieuwd of dat werkt/of je stuurbediening hebt. Da’s een grotere klus. Heb bij m’n Picanto 2014 ook zelf een 2Din ingebouwd. Kijk ook even of je de goeie ISO verloopstekker hebt.

succes met inbouwen, tzt.

marc

Edited by Machlo
32 minuten geleden, Machlo zei:

Hoi,

Het radioframe lijkt idd wel de goeie te zijn. In principe kun je elke 2Din in je Picanto stoppen.

Die stuurbediening, benieuwd of dat werkt/of je stuurbediening hebt. Da’s een grotere klus. Heb bij m’n Picanto 2014 ook zelf een 2Din ingebouwd. Kijk ook even of je de goeie ISO verloopstekker hebt.

succes met inbouwen, tzt.

marc

Hey Marc

Geen stuur bediening in de Picanto die ik ga kopen. Las dat als je dat werkend wilt maken, je er een interface tussen moet hangen.

Bij de twee plug and play sets die ik gevonden had staat vermeld dat ze geleverd worden met ISO verlopen voor de Kia 2011-2016. Zal in principe goed moeten komen.

Vroeg me ook vooral af hoe lang het opstarten duurt etc, maar dan moet er iemand met stom toeval dezelfde gekocht hebben!

Ik zie geen merk op de radio staan. Waarschijnlijk een onbekende Chinese?

Ik zie wel bovenaan staan 2gb ram-16gb geheugen, maar beneden 2gb-32gb....zal 1 van de 2 zijn....:-)

Ik had ook een 2gb versie, was een traag dingetje. Aan het einde van de straat (paar honderd meter) had ik muziek. 
De apps op zich (TomTom bv) draaide verder goed hoor. Maar updaten, etc ging langzaam.....moest ik de tijd voornemen.