Jump to content

Michelin winterbanden

Share

Recommended Posts

Goedemorgen iedereen,

Ik heb mijn Michelin winterbanden van de Kia Rio laten vervangen door All Seasons. Nou wil ik de Michelins verkopen. Het bandenprofiel zit zo tussen de 4 en de 4,5 in.

Heeft iemand enig idee wat ik ervoor zou kunnen krijgen? Of heeft iemand interesse om de banden over te nemen?

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes,

Mary Ellen02b44fcd56718b723f3541ca81f6cbd5.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Het advies is om winterbanden onder de 4 mm te vervangen, dus ik denk dat er weinig animo voor is om er geld voor neer te tellen.

Zelf heb ik een paar jaar geleden een set winterbanden van een Picanto proberen te slijten. Zelfs weggeven lukte niet.

Veel suc6 met de verkoop.

Edited by Beos
  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By markremmel
      Te koop aangeboden setje van 4 winterbanden op velgen van onze Kia Cee'd 1.6 CRDI X-Ecutive Combi (2010).
      De auto is intussen verkocht, maar de winterbanden liggen er nog steeds...... 

Mogen weg tegen elk beetje fatsoenlijk bod, liggen mij alleen maar in de weg!

Banden: 4x Aplus A502 195/65R15
      DOT 1P4P AAA 2718
      Banden zijn in een prima staat, ruim voldoende profiel aanwezig.

Velgen: 5,1/2Jx 15CH ET47
      Wie helpt mij er vanaf 

• By sputter
      Ik weet niet of het hier is toegestaan maar ik heb 4 Vredestijn Snowtrac winterbanden op velg te koop staan. Maten zijn 155x70 R13. Slechts 3 seizoenen gebruikt voor mijn Kia Picanto uit 2012.
      Prijs 275,-.
      locatie is Friesland.
    • By Breda1912
      Vanwege de aanschaf van een andere auto verkoop ik mijn winterbanden van het merk Vredestein op lichtmetalen MAK velgen. Slotbouten worden bijgeleverd. Het profiel is uitstekend. Ze zijn gebruikt op mijn KIA Sportage 3 uit 2012. De nieuwprijs voor de set bedroeg € 1124,68 (rekening op verzoek aanwezig). De bandenmaat is 215 - 70 - 16.
      De vraagprijs bedraagt € 375,00.

• By Sandra DB
      Te koop komende van een Kia Rio UB.
      Stalen wielen met winterbanden en sierdeksels 150€.  Steek 4x100 - 150€.
      Noodwiel 4x100 met schaarkrikje 20€.
      Anti diesftalbouten Kia 25€.

Alles af te halen in Boom provincie Antwerpen België.
      Mailen op 2dehandsgoed@telenet.be
    • By Luxata
      Ik heb zojuist een goede set winterbanden besteld inclusief de stalen velgen ervoor. Niet via de Kia dealer maar een banden boer. Die hadden me geadviseerd om de stalen velg in ET 50 te nemen . Nu zie ik op een velgen afmeting site dat de originele stalen velg normaal et51 is maar ET50 passen er ook op . Moet ik nu de ET50 om laten zetten naar ET 51 velgen of zeggen jullie dat het niets uitmaakt ? Iemand hier ervaring mee ?
  • Create New...