Jump to content

Nicah

Adres knop weg

Recommended Posts

Sinds gisteren eigenaar van een Kia Niro 10-2016. In het navigatiemenu ontbreekt de adres-knop. Kan ik deze terug halen/zetten?

Op 2-5-2021 om 16:10, Nicah zei:

Sinds gisteren eigenaar van een Kia Niro 10-2016. In het navigatiemenu ontbreekt de adres-knop. Kan ik deze terug halen/zetten?

Heel vreemd dat er ineens een knop weg is!? Zelf ook nog niet meegemaakt. Je zou de firmware/software versie van de navigatie eens kunnen checken. Ik neem aan de auto al zijn updates heeft gehad daar deze gratis door de dealer worden verstrekt? En anders de dealer vragen het te updaten.

Post eens een foto van het navigatiemenu zodat we mee kunnen kijken.

Posted (edited)

Ik heb modeljaar 2017 en heb linksonder in het navi hoofdscherm de knop nav menu. Daarna kom ik in het menu foto boven met de knop adres. Is dit bij jou anders?

56DBFE8D-BE1A-46FE-A394-FF147DD8F176.jpeg

AFD197E6-9F1C-4B40-BF9A-BBD04317E0AC.jpeg

Edited by Bernd

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Maarten69
      Sinds ik in bezit ben van de Niro Executive ontdek ik steeds meer mogelijkheden in het navigatie systeem, maar een ding kan ik nergens vinden
      "Hoe kan in gebruikte adressen die ik in de navigatie verwijderen " er zijn adressen die ik maar 1 keer zal gebruiken
    • By tijdjes123
      Paar dagen geleden door de wasstraat geweest zoals ik eigenlijk altijd doe met mijn auto en met meerdere auto's

Echter bij de Kia is bij de voorbumper onder zwarte lip een stuk van de blanke laklaag eraf. Erg vreemd dat dit zomaar kan.

Het ligt nu bij KIA Nederland of het valt onder lakgarantie.

Iemand hier ervaring mee en of het onder garantie gemaakt wordt? Auto is 2 jaar oud en maar 30.000 km op de teller.
    • By Marley
      Hallo, ik ben nieuw op dit forum en heb sinds een week een Kia Rio uit 2011.
      Ik zou graag mijn spiegels in kunnen klappen, maar de knop werkt niet.
      Kan ik misschien zelf er naar kijken, want de dealer vraagt er aardig wat voor om het op te lossen.
      Alvast bedankt voor de reacties
    • By Tuut
      Hoi, het lukt mij niet om een adres vanuit UVO app naar de auto te sturen. Hebben meer gebruikers hier last van? 

gr Rudi
    • By onckel
      hoi,
      kan iemand mijn vertellen hoe ik de draaiknoppen van de ac kan verwijderen?
      ik wil deze vervangenn voor ronde draaiknoppen zie foto link hieronder
      ze zeggen dat het heel makkelijk gaat ?  maar met een tang lukt het niet om ze er af te halen zoals het staat geschreven? maar ik krijg ze er niet af?
      https://nl.aliexpress.com/item/4000139611654.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.622f7a3ffdnBk3&algo_pvid=f2abee60-147d-4e1f-a15a-916c38225af3&algo_expid=f2abee60-147d-4e1f-a15a-916c38225af3-7&btsid=0b0a0ae215991330132761073e570a&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

• Create New...