Jump to content

Recommended Posts

Ik ben dave ben sinds kort eigenaar van een kia sportage uit 2006 hoop dat hije niet teleur gaat stellen heb er wel een goed gevoel over maar wat kleine mankementen maar daar heb ik een topic voor aan gemaakt voor diegene die me kan helpen kijk er even op mvg dave 

IMG-20210527-WA0001.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Kia pro-ceed driver
      Hallo allemaal
      Even voorstellen hier op het forum ik ben Paul 59 jaar en sinds bijna 1 jaar in het bezit van een kia pro-ceed 3 deurs uit 2010 en heb een klein probleem met het motorblok en ga in het juiste topic de vraag stellen hopelijk is er iemand die mij verder helpen kan .

gr paul
    • By Maarten69
      Mijn naam is Maarten en sinds gisteren ben ik een Kia Niro Executve rijder, Ik moet nog even wennen aan al die extra's die bij de Volkswagen Sportsvan niet aanwezig waren
      Alleen de motor vind ik wel rumoerig en de parkeerhulp mis ik wel, zeker omdat de auto altijd in de parkeergarage staat, waar de plekken niet al te groot zijn, toch een te korte proefrit gemaakt, Maar voorlopig geef ik de Niro de voordeel van de twijfel en hoop vele plezierige jaren met deze auto te hebben 
      Ik hou jullie op de hoogte van mijn ervaringen

• By Benno
      Mijn naam is Ben, woon in de provincie Groningen, na 9,5jaar Skoda Yeti 1.2 TSI Tour DSG, 11300km, nu een E Soul DynamcPlusLine 64kWh, Cherry BLACK besteld, wordt 15 juni afgeleverd, kijk er naar uit

• By Ottoke
      Onlangs lid geworden van dit forum, en daarom eerst maar eens even voorstellen hier. Omdat ik tegenwoordig veel minder kilometers maak leek het mogelijk eens iets heel anders te gaan proberen, en dat is deze mooie witte e-Niro 64kW geworden, met warmtepomp en blauwe accenten. Deze week besteld, levertijd naar verwachting 4 tot 5 maanden, dus hopelijk september of oktober. De e-Niro maakte bij de proefrit een prima indruk op ons, het elektrisch rijden is zeker een fijne ervaring, en het lijkt een  complete, ruime en fijn rijdende auto, met meer dan voldoende rijbereik voor ons gebruik. We verheugen ons er al op, en zijn van plan om als wachttherapie af en toe dit forum eens te bezoeken in de hoop er wat van te leren, wat te vragen, en later misschien ook onze ervaringen te delen.
       Ottoke

• By rob2u
      Hallo mede-forummers,
      Ik heb al wel veel gelezen en een paar zaken gepost maar nog geen 'voorstelrondje' gedaan!
      Ik ben sinds 14-mei de blije eigenaar van een e-Niro 64kW Executive met Warmtepomp 'Black Edition'. Dat laatste is niet een officiële uitvoering maar heb ik zelf samengesteld (alhoewel ook afgekeken van een paar collega KIA rijders). Wat is daar speciaal aan?
      zwart gespoten dakrails alle blauw gekleurde accenten voor en achter zwart gespoten raamstijlen zwart gewrapped 18" Katana velgen met deels zwarte spaken labels van de achterklep verwijderd KIA Azië badges op voor- en achterklep, velgen en stuur Ik ben superblij met het resultaat, maakt deze e-Niro toch iets aparts.
      Daarbuiten rijdt de auto geweldig en ben ik nog volop alle features aan het ontdekken.
      Rob.

• Create New...