Jump to content

Djames

te koop aangeboden Kia Picanto 2015 comfortline met navigatie en maar lief 40.600km op de teller!

Recommended Posts

Hallo Forum leden,

Hier zijn we niet echt actief geweest maar we vonden het wel belangrijk om te melden dat we onze Kia picanto verkopen

Kort verhaaltje de auto is gekocht via van de heuvel bedrijfs auto's en het was een ex Kia showroom model auto met 37km, in die tijd op me schoonvaders naam gestaan want je raad het de verzekering is duur als 18 jarige en afgelopen jaar overgeschreven op mijn naam.

nu was ik dan zelf al in bezit van een Toyota Auris Hybrid maar door werkwijziging heb ik ook een auto van de zaak gekregen, dus we hadden maar liefst 3 auto's staan als gezin van 2 en nu naar een jaar in de garage stil staan van de Picanto mag deze dan ook weg.

Info:

De witte kia Picanto 1.0 CVVT is van het bouwjaar 2015 en heeft nog geen 40.600km gelopen, onderhoud is eerst bij van de Heuvel gebeurt alleen dit was erg duur dus we zijn naar de Kia dealer gegaan en deze werkte eigenlijk niet zo netjes. vandaar dat we de auto in de buurt garage hebben laten onderhouden (Davemutsters in Zundert)

opties:

-Navigatie houder achteraf ingebouwd met TomTom navigatie

-Voor en achter elektrische ramen

-Radio CD speler met aux en usb aansluiting

-achteruit verwarming & spiegelverwarming

-Airco (werkt natuurlijk goed)

-Start stop systeem

-4 seizoens banden van Vredenstein (+- 5000km oud en scheelt natuurlijk wissel tussen zomer en winterbanden)

etc...

vraagprijs is 6900 euro (erg laag) maar naar een jaar stil staan willen we er wel graag vanaf

Ps, Apk verloopt in Juli 2021 maar word bij verkoop opnieuw erop gezet!

Ter info de auto staat niet bij ons thuis meer maar ook via de garage (davemutsters in Zundert) in opdracht van ons tekoop, het voordeel is dat er ten alle tijden gekeken kan worden (afhankelijk wanneer de garage open is maar dat zijn ze ook 3 dagen in de week in de avond) op verzoek wil ik er zelf ook aanwezig bij zijn mocht je dat fijn vinden :)

als het mag wil ik de link toevoegen naar de advertentie op de website van mijn garage?

86760934.jpg

86760928.jpg

86760962.jpg

86760980.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Kia pro-ceed driver
      Aangeboden uit mijn dochter haar kia picanto 2012 een radio / cd speler met bleutooth in zeer goede en mooie staat incl frame

mag weg voor 50 euro

• By Gsm
      Ik kreeg een mail voor een gratis pitstop maar wat houd dit in ?
      Het is gratis en er worden 15 onderdelen gecontroleerd maar, misschien negatief, moet ik rekening houden dat ze altijd wel wat vinden ?
      En wat controleren ze ?
      Heeft iemand het al laten doen en wat was het resultaat ?
    • By Kia pro-ceed driver
      Aangeboden voor Kia Ceed SW (ED) 2007-09 - 2012-12
      Koplampen merk Johns Links & Rechts nieuw in doos aankoop factuur is aanwezig
      Nieuwprijs was € 210,79
      Vraagprijs € 175 ,00

• By Kia pro-ceed driver
      Hallo allemaal
      Ik heb een vraag ik ben in het bezit van een kia pro-ceed 1.4 uit 2010 met 194.000 km op de teller en heb last van een opgerekte distributie ketting , nu heb ik een compleet nieuw set gekocht en ga dit zelf vervangen alleen kom ik nergens blokkeersets tegen op internet voor de nokkenassen en krukas .
      De universele sets heb ik niets aan omdat ik ook de nokkenas tandwielen ga vervangen .
      Is er misschien iemand hier op het forum die deze stukken heeft en die ik zou mogen gebruiken om de reparatie uit te voeren

ik hoor het heel graag

gr paul
    • By Maarten69
      Mijn naam is Maarten en sinds gisteren ben ik een Kia Niro Executve rijder, Ik moet nog even wennen aan al die extra's die bij de Volkswagen Sportsvan niet aanwezig waren
      Alleen de motor vind ik wel rumoerig en de parkeerhulp mis ik wel, zeker omdat de auto altijd in de parkeergarage staat, waar de plekken niet al te groot zijn, toch een te korte proefrit gemaakt, Maar voorlopig geef ik de Niro de voordeel van de twijfel en hoop vele plezierige jaren met deze auto te hebben 
      Ik hou jullie op de hoogte van mijn ervaringen

• Create New...