Jump to content

wie o wie heeft of krijgt de eerste ev6 ???

xtra40
 Share

Recommended Posts

Ik heb erover zitten twijfelen maar voor de aantal kms die ik per jaar maak, nog niet praktisch genoeg.

Ben maar voor een Niro PHEV Executive gegaan. Maar ik vind het wel echt een mooie auto!

• Like 1

• 2 weeks later...

Zal niet de eerste zijn, (kreeg al te horen vanwege de kleur) maar in mei wel zodra het goed en wel kon er eentje besteld. 

Een blauwe gt-line awd. Kan niet wachten tot hij in nederland is, en de fijne kia optima phev gaat vervangen. 

• 3 weeks later...

Deze staat op mijn wensenlijst na 3 jaar met Niro phev gereden te hebben . Even wachten op uitnodging proefrit. Had al een mailing gehad dat dit ergens medio augustus zou kunnen. 

Op 20-6-2021 om 15:13, Jeroen83 zei:

Zal niet de eerste zijn, (kreeg al te horen vanwege de kleur) maar in mei wel zodra het goed en wel kon er eentje besteld. 

Een blauwe gt-line awd. Kan niet wachten tot hij in nederland is, en de fijne kia optima phev gaat vervangen. 

De gt komt toch pas in Q4 van 2022 naar Nederland?

Ik heb een proefritje aangevraagd bij de garage voor mn vriend. Moet heel erg wennen aan de achterkant voor voor de rest een prachtige wagen. Dus eens kijken of dit misschien wat is voor het woon werk gereis ipv andere auto die toch beest wel veel benzine verslind. 

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By Kia pannenkoek
      Heeft al iemand een Edition uitvoering in gebruik genomen? Ben erg benieuwd of daar al het nieuwe logo op zit. In de configurator staat bij alle uitvoeringen MY21 vermeld, behalve bij de Edition, zou dit betekenen dat die dan MY22 is??
    • By HC Baco
      In de oude vertrouwde navigatie versie 12-2019 (de laatste VOOR de roze/paarse schermteksten) werkte de spraakopdrachten in de navigatie altijd prima.
      De afgelopen weken werken deze ineens niet meer, zowel in mijn privé Niro als een zakelijke E-Soul  (met beide zelfde versie).  
      Ingesproken adres wordt goed vertaald (komt op het scherm te staan) maar wordt niet meer gevonden.  Handmatig intoetsen werkt nog wel.
      Resetten vd unit levert niets op.......   
      Iemand dezelfde ervaring ?             Misschien stok achter de deur door Kia om een update uit te (laten) voeren ?? 

Hier nog even de versie gegevens :

• By Jan HRL
      Ik heb een Kia Venga uit 2018 aangeschaft. Die is geïmporteerd uit Duitsland.
      Onderzoek door de RDW heeft uitgewezen, dat bij ca 40% van de uit Duitsland geïmporteerde auto's met de tellerstand is geknoeid.
      Mede daarom wil ik graag weten, of mijn Kia Venga een distributieriem of een ketting heeft. Weet iemand dat? kenteken is XS-166-L.
    • By Willemfred
      Na de eerst 500 Km valt de Sorento goed mee, is heerlijk rijden en er is plaats zat.
      Het verbruik staat na 500Km op 7,1 L/ 100 Km of 1L op 14 Km. Op korte afstanden ( 50 en 70 Km wegen ) en met een warme motor kan het verbruik lager, na een ritje van 38 Km gaf de BC ( boordcomputer ) 6,5 L / 100 Km aan, dat is 1L op 15,3 Km, maar op de autosnelweg ( 115 Km/u ) en tegenwind gisteren ( 12/3 ) gaf de BC 8,2 L aan, dat is 1 L op 12,2 Km, deze cijfers zijn redelijk betrouwbaar want bij aankoop de tank volledig gevuld en na 498 Km de tank weer volledig gevuld met net geen 35 L, dus dat lijkt behoorlijk te kloppen.
      Het multimediasysteem is in vergelijking met mijn vorige ( Sportage ) geheel anders er is dus wat gewenning nodig, alsook de vele instellingen, de handleidingen ( bijgeleverd en op het web ) mochten wat meer specifiek zijn in plaats van algemeen, maar het merendeel heb ik nu min of meer al in de vingers, denk ik, is vooral een paar uurtjes uitproberen.
      UVO was ook nieuw voor mij maar het instellen en koppelen is vrij vlot verlopen, heb wel even moeten zoeken om de GSM van mijn vrouw te koppelen maar dat is ook gelukt. De volgende dag was de UVO van geen kanten te bereiken, in de auto kreeg ik de melding dat UVO niet kon verbinden ( hoe ie dat doet weet ik ook niet ) ik vind nergens wifi instellingen, na wat zoeken op internet heb ik dan maar een reset gedaan en oeps hij werkte weer normaal, niet dat je er zoveel kan mee doen, maar ik vind het toch een toevoeging.
    • By Leonocento
      Ivm kleine beschadigingen aan de standaard geplaatste dakrail van de Kia Sportage 2012 ben ik opzoek naar de kleurcode zodat ik een lak stift kan bestellen.
      groetjes.
  • Create New...