Jump to content

antenne

Richarda
 Share

Recommended Posts

laast vroeg ik hier of mijn  venga uit 2011 antenne gps-ontvanger?

dat is dus zo waasrom ik dit vraag heeft dit invloet op de ontvangst van de radio?

laaste tijd heb ik heel slecht ontvangst zender valt weg of stoort heel erg.

nu zit ik zelf te denken om eerst een nieuwe spriet te kopen maar heeft dat zin??

en zo ja wat voor spriet moet ik kopen is het speciaal met GPS ontvangst.,

Of staat dit los van de antenne voet want daar zou de GPS ontvanger inzitten?

Is de voeding van een eventuele antenneversterker nog wel in orde? Dat zou ik eerst nakijken.
In principe zouden antennes elkaar NIET moeten beïnvloeden, aangezien beide ontvangen en niet zenden.

9 minuten geleden, Murcielaygo zei:

Is de voeding van een eventuele antenneversterker nog wel in orde? Dat zou ik eerst nakijken.
In principe zouden antennes elkaar NIET moeten beïnvloeden, aangezien beide ontvangen en niet zenden.

moet ik zeker van alles wat loshalen,Of kan ik dat door laten meten?

Als je twijfelt of je dit zelf kunt nagaan, kun je dan wel zelf een nieuwe spriet ergebs plaatsen?
Misschien kun je dit toch beter LATEN doen doper een professional...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By nyw
      hallo, ik heb een vraag en ben op zoek naar advies én ervaring! Wij hebben een Cee'd 1 uit 2012 (Sportswagon) en tot op heden geen problemen gehad (geen garantie meer, wel altijd dealeronderhouden). In de auto zit navigatie (fabrieks). Elke jaar is de navigatie keurig voorzien van een update. De eerlijkheid gebied te zeggen dat ik 'm nooit gebruik en liever op mijn telefoon rij, echt vriendelijk vind ik het systeem niet en het is ook behoorlijk traag....... (en ik begreep al van de garage dat nieuwe updates doorvoeren ook niet echt slim is in de toekomst omdat het navigatiesysteem inmiddels zo gedateerd is dat het alleen maar trager en slomer wordt).
      Maar nou komt het: de navigatie geeft keurig de route aan naar de bestemming.....alleen waar ik ook ben, de auto bevindt zich volgens de navigatie áltijd in Woerden! (en daar ben ik dus nooit, haha!). Kortom; ik denk dat het systeem zelf wél werkt omdat het keurig de routes berekend naar verschillende bestemmingen, maar dat de gps het niet meer doet. Ik las al in een ander topic op dit forum dat er een combi antenne zit op deze auto en dat de kans reëel is dat daar het probleem zit. Bij de garage ben ik minimaal €300,00 kwijt voor vervanging van het ding, ik las dat je het ook zelf kan doen. Maar: hoe moet dat? En waar kan ik een vervangende combiantenne kopen? Ik hoop dat iemand me kan helpen! Dank alvast!
    • By HermanMeijer
      Ik ontvang maar een paar sterke radiozenders, zoals 100% nl en radio 3. Verder niets of heel slecht. Weet iemand waar het aan ligt? 
    • By chicksel
      Hoi allemaal!

Sinds afgelopen zaterdag heb ik een Kia Picanto uit 2012 in het lichtblauw. Ik zou nu graag een haaienvin antenne erop willen hebben maar ik kan het nergens vinden. Ik zie bij ome Ali wel een haaienvin antenne maar daar zie ik 3 tinten blauw die allemaal niet lijken op die van mij. Is er iemand die toevallig een adresje weet waar ik een haaienvin antenne kan bestellen in het licht blauw?

Alvast bedankt!

• By Robbeer
      Ik heb zins een tijdje slechte ontvangst op mijn radio van mijn Sportage 2011 . Nu is mijn vraag waar de versterker van de antenne zit ??? 
    • By zeeuw
      Hallo iedereen.
      wij zijn eigenaar van een picanto exclusive 2017.
      De vraag is misschien gek maar toch.
      Mijn schoonouders hebben het zelfde type alleen 4 maanden ouder.
      Alleen bij hun zit er een spriet antenne op en bij ons zo een haaien vin (ik denk dat je dat zo noemt).
      Wat is nu het verschil ,en was dat een optie we hebben ook alle bij een gps systeem?

• Create New...