Jump to content
 
Michel_1970

Gaan we over naar de E variant?

Recommended Posts

Voor Nederland niet echt een vergelijk waar we iets aan hebben. De brandstofprijzen die gehanteerd zijn, zijn veel lager dan in Nederland. Tevens vind ik de elektroprijs weer te hoog.

Link to post
Share on other sites

De prijzen zijn voor alle voertuigen gelijk, het gaat niet om de echte cijfers, het gaat om de vegelijking ...

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By tijdjes123
      Vandaag Kia proceed gehad. Hele fijne auto.

      Alleen ik mis een scherm voor bandenspanning in de proceed waar ik in proef gereden heb stond dat er wel volgens mij of in ieder geval waardes.

      Weet iemand of het ook mogelijk is in het digitale dashboard die menuschermen te laten verdwijnen tenzij je op die knop drukt(dus het scherm voor rijassitentie etc)

      Als ik met spotify mijn muziek via bluetooth afspeel dan is op het stuur het pijltje naar boven om een nummer terug te gaan en het pijltje naar beneden om het volgende nummer af te spelen.
      Dit is best irritant. Hebben meer mensen dit probleem? Op mijn andere Ceed 3 uit 2019 was het precies andersom en veel logischer.
    • By Zarpax
      Beste E-soul rijders,
      Ik heb van de week de UVO connect app op mijn mobiel moeten updaten (de app was kennelijk geen update van de vorige versie, want ik had opeens twee UVO apps op mijn telefoon....) en met deze nieuwe update geeft de app aan dat mijn bereik 502 km is geworden. 

      Normaliter is het bereik 451km en in de winter is het minder. Maar nu geeft de Kia 502km aan! Heeft dat met de buitentemperatuur te maken (zo warm is het nou ook weer niet geweest)? Of heeft de nieuwe UVO app het één en ander getweakt aan de auto??

      Heeft iemand enig idee? Heeft iemand ooit wel 502km bereik gezien met de Kia E-Soul?
      Ik ben benieuwd.
       
      Alvast bedankt,
      G

    • By Denkia82
      Hallo,
      Ik hoop dat jullie kunnen helpen. 
      We hebben een Picanto 3 uit 2017, nu wouden wij de stalen velgen vervangen voor aluminium sport R, zie foto. Ik denk ik koop originele Kia velgen dus dat moet altijd goedkomen.
      Nu de velgen omgezet en ik kom geen meter voor of achteruit. Ze slijten aan de binnenzijde voor. Bij de remklauw. Op de nieuwe velg lees ik offset 52, dus ET52 lijkt mij. Nu lees ik ergens dat de stalen 45 zou zijn, is dit verschil te groot? Ze komen onder een Kia uit 2014 weg, je zou zeggen dit moet passen maar ik ben maar een leek.
      Is het verschil te groot? Spoorverbreders? Of andere velgen?
      Ik hoop dat jullie kunnen helpen.
      Groeten Dennis 


    • By Geesienus
      Beste Kia rijders,
      Ik heb een Kia Venga uit 2011 en wil rondom nieuwe remschijven en remblokken.
      Heeft iemand hier ook ervaring mee en wat is de beste merken in deze.
      Heeft iemand ook een internet en of  bedrijf waar ze te koop zijn en die daar ook goede ervaringen mee heeft.
      Ik zou het zeer op prijs stellen naar jullie ervaringen en suggesties. 
      Allen nog prettige paasdagen gewenst.
    • By RioL
      Na een tijdje meelezen hier, maar eens een account aangemaakt, want ik kan mijn probleem hier niet terugvinden.
      Het gaat om een Rio met 1.25 CVVT benzine motor en een handgeschakelde vijfbak van voor de facelift (bj eind 2013). 
      De auto reed perfect tot een paar weken geleden, maar de auto gaat nu gelijk naar de 4000 toeren bij een beetje gas na het koppelen. Hier blijft het toerental vervolgens hangen tot je daadwerkelijk 4000 rpm rijdt in de situatie voor dit probleem optrad. 
      Ook een tunnel uitrijden op de cruise control is er niet meer bij. Deze vliegt er gelijk af, omdat ook hier het probleem met de toeren zich voordoet.
      Sinds een week is het probleem echter verder gegroeid en is nu ook bij gas geven op de snelweg in de versnelling (bijv van 100 naar 120) dat dit in schokken gaat. De motor giert gelijk van 3000 naar 4500 toeren, klapt weer terug naar een lager toerental en dit gaat netzolang door tot je op de gewenste snelheid zit.
      Heeft iemand al eens iets soortgelijks meegemaakt en een mogelijke oplossing?
      Ik ben maandag bij de Kia dealer geweest en daar kwam het probleem ze niet bekend voor, waardoor de Rio morgen voor onderzoek ingenomen wordt.
      Het lijkt mij iniedergeval een urgent probleem en heb daarom besloten niet te wachten tot de oliebeurt die op korte termijn ingepland staat.
      Mijn voornaamste vraag is dus wat er mis zou kunnen zijn en wat een redelijk kostenplaatje hiervoor is (of evt. garantie/coulance).
       
       



×
×
  • Create New...