Jump to content

Witte vlekken /strepen op dashboard

Drew Musiq
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Weten jullie hoe ik onderstaande weer mooi kan krijgen? (zie foto's) 
Ik heb het geprobeerd met cockpit spray van de Action maar dat helpt helaas niet.
Witte strepen en vlekken blijven :no:

Hoor graag van jullie.

20210629_203705.jpg

20210629_203653.jpg

20210629_203701.jpg

4 uur geleden, Drew Musiq zei:

Hallo allemaal,

Weten jullie hoe ik onderstaande weer mooi kan krijgen? (zie foto's) 
Ik heb het geprobeerd met cockpit spray van de Action maar dat helpt helaas niet.
Witte strepen en vlekken blijven :no:

Hoor graag van jullie.

20210629_203705.jpg

20210629_203653.jpg

20210629_203701.jpg

Ik zou eerst naar de oorzaak zoeken. Cockpit spray en alles daaromheen bevat siliconen en is vaak een ramp op een dashboard. Een professioneel bedrijf heeft andere middelen.

• Like 1

Ik gebruik voor de glanzende delen: Mequiars Supreme Shine Protectant en voor de matte delen: Mequiars Supreme Shine ProtectantMeguiars Car Scent Protection. Er zijn wel filmpjes te vinden hoe je deze het beste kunt aanbrengen (kwastje). Daarna uitwrijven en het lijkt weer als nieuw.

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By Bob Meilof
      Ik ben in het bezit van een Kia Picanto 1.
      Heeft iemand wel eens de lampjes vervangen die achter de km en de toerenteller zitten,  bij mij branden er nog maar 2 en zo is het wel erg donker.
      Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
      Vriendelijke groet
      Bob Meilof,
    • By Richarda
      Sinds kort hebben wij een venga uit 2011 en het dashboard kraakt de garage heeft er naar gekeken en wat geprobeerd er wat aan te doen.
      maar hellaas het mocht niet baten is dit probleem wel op te lossen?
      het stoort voor al op straatklinkers asvalt geen probleem.

R.Alink
    • By HANSIEBOY1974
      Beste forumleden,
      Ik heb sinds een maand een tweedehands Kia Sportage 3 gekocht 1.7crdi 115pk. De wagen rijdt prima, alleen gebeurd het regelmatig als ik de auto ontgrendel en instap,je een zoemend geluid vanuit het dashboard hoort. Het lijkt precies de cd van de autoradio die draait maar dit is het niet. Het is ook niet iedere keer als je instapt dat je het hoort. Meestal na lange stilstand. Volgens de garage zijn dat modules die opstarten. Iemand die dit kan bevestigen?

• By Mokertje
      Goedenavond,
      Ik heb al een aantal jaar een Kia Rio 1.2 CVVT Super Pack uit 2012. Vanochtend nadat ik de auto gewassen en gestofzuigd hebt viel mij op dat bepaalde verlichting niet meer werkt. Het gaat om de verlichting van onderstaande knoppen inclusief multifunctionele stuurwiel en AC unit. 
      Voor het stofzuigen heb ik gebruik gemaakt van een luchtpistool waarmee je de stof tussen de kieren kunt wegblazen. Ik gok dat ik daarmee veroorzaakt hebt dat de verlichting het niet meer doet. Ik heb alleen geen idee hoe dit te fixen is.
      Heeft iemand van jullie toevallig suggesties?
      Kan het een zekering zijn? 

• By Hanvandijck
      Ik heb een uit Duitsland ingevoerde Kia sportwagen GDI van 03/2016. Het dashboard communiceert in een vreemde taal. Hoe krijg ik die omgezet in het Nederlands?
  • Create New...