Jump to content

Recommended Posts

Ik weet niet of het hier is toegestaan maar ik heb 4 Vredestijn Snowtrac winterbanden op velg te koop staan. Maten zijn 155x70 R13. Slechts 3 seizoenen gebruikt voor mijn Kia Picanto uit 2012.

Prijs 275,-.

locatie is Friesland.

Is hier niet toegestaan maar wel in het speciale te koop trekpop gevraagd topic ik zal deze daar even heen verplaatsen voor je 

10 uur geleden, sputter zei:

Ik weet niet of het hier is toegestaan maar ik heb 4 Vredestijn Snowtrac winterbanden op velg te koop staan. Maten zijn 155x70 R13. Slechts 3 seizoenen gebruikt voor mijn Kia Picanto uit 2012.

Prijs 275,-.

locatie is Friesland.

20210709_104251.jpg

20210709_104257.jpg

20210709_104324.jpg

20210709_104332.jpg

20210709_104339.jpg

20210709_104403.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By markremmel
      Te koop aangeboden setje van 4 winterbanden op velgen van onze Kia Cee'd 1.6 CRDI X-Ecutive Combi (2010).
      De auto is intussen verkocht, maar de winterbanden liggen er nog steeds...... 

Mogen weg tegen elk beetje fatsoenlijk bod, liggen mij alleen maar in de weg!

Banden: 4x Aplus A502 195/65R15
      DOT 1P4P AAA 2718
      Banden zijn in een prima staat, ruim voldoende profiel aanwezig.

Velgen: 5,1/2Jx 15CH ET47
      Wie helpt mij er vanaf 

• By Kia pro-ceed driver
      Aangeboden uit mijn dochter haar kia picanto 2012 een radio / cd speler met bleutooth in zeer goede en mooie staat incl frame

mag weg voor 50 euro

• By Djames
      Hallo Forum leden,
      Hier zijn we niet echt actief geweest maar we vonden het wel belangrijk om te melden dat we onze Kia picanto verkopen
      Kort verhaaltje de auto is gekocht via van de heuvel bedrijfs auto's en het was een ex Kia showroom model auto met 37km, in die tijd op me schoonvaders naam gestaan want je raad het de verzekering is duur als 18 jarige en afgelopen jaar overgeschreven op mijn naam.
      nu was ik dan zelf al in bezit van een Toyota Auris Hybrid maar door werkwijziging heb ik ook een auto van de zaak gekregen, dus we hadden maar liefst 3 auto's staan als gezin van 2 en nu naar een jaar in de garage stil staan van de Picanto mag deze dan ook weg.
      Info:
      De witte kia Picanto 1.0 CVVT is van het bouwjaar 2015 en heeft nog geen 40.600km gelopen, onderhoud is eerst bij van de Heuvel gebeurt alleen dit was erg duur dus we zijn naar de Kia dealer gegaan en deze werkte eigenlijk niet zo netjes. vandaar dat we de auto in de buurt garage hebben laten onderhouden (Davemutsters in Zundert)
      opties:
      -Navigatie houder achteraf ingebouwd met TomTom navigatie
      -Voor en achter elektrische ramen
      -Radio CD speler met aux en usb aansluiting
      -achteruit verwarming & spiegelverwarming
      -Airco (werkt natuurlijk goed)
      -Start stop systeem
      -4 seizoens banden van Vredenstein (+- 5000km oud en scheelt natuurlijk wissel tussen zomer en winterbanden)
      etc...
      vraagprijs is 6900 euro (erg laag) maar naar een jaar stil staan willen we er wel graag vanaf
      Ps, Apk verloopt in Juli 2021 maar word bij verkoop opnieuw erop gezet!
      Ter info de auto staat niet bij ons thuis meer maar ook via de garage (davemutsters in Zundert) in opdracht van ons tekoop, het voordeel is dat er ten alle tijden gekeken kan worden (afhankelijk wanneer de garage open is maar dat zijn ze ook 3 dagen in de week in de avond) op verzoek wil ik er zelf ook aanwezig bij zijn mocht je dat fijn vinden
      als het mag wil ik de link toevoegen naar de advertentie op de website van mijn garage?

• By Dirk
      Auto start niet, alles brandt controlelampjes, verlichting etc.
      Als ik de motor start blijft alles mooi branden, controlelampjes vallen niet weg, maar de startmotor geeft geen kik.
      Met startkabel gestart, start in 1 keer, mee gereden en nog half uurtje laten draaien.
      Motor weer uit, weer op normale manier gestart geen kik.
      Meet op de accu als de motor draait, met mijn bouwmarkt multimeter, 11,2 volt.
      Iemand een idee of tip?
      Auto heeft nog geen 80000km gereden.
      Vr.Gr. Dirk
    • By Bry
      Hallo,

Omdat mijn Picanto nog niet voorzien was van stuurwielbediening, heb ik vorige week de originele stuurwielbediening in mijn Picanto 2012 ingebouwd. 
      Bij de eerste keer uitproberen werkte alles perfect. Echter nadat de auto van de stroom af ging, functioneerde de stuurwielbediening helemaal niet meer. Vervolgens ging ook de clockspring kapot, deze heb ik inmiddels vervangen en nu gebeurde hetzelfde fenomeen nogmaals.
      De stuurwielbediening werkte perfect met de nieuwe clockspring, maar na de auto enkele seconden van de stroom af te hebben gehaald, functioneert de stuurwielbediening helemaal niet meer.

Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
      Alvast bedankt!
  • Create New...