Maarten69 Posted July 12, 2021 Share Posted July 12, 2021 Sinds ik in bezit ben van de Niro Executive ontdek ik steeds meer mogelijkheden in het navigatie systeem, maar een ding kan ik nergens vinden "Hoe kan in gebruikte adressen die ik in de navigatie verwijderen " er zijn adressen die ik maar 1 keer zal gebruiken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johans67 Posted July 12, 2021 Share Posted July 12, 2021 hallo deze kan je verwijderen in de rode uvo app op je telefoon en als je verbinding met de auto maakt dan haalt hij ze daar ook weer weg . gr johan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten69 Posted July 13, 2021 Author Share Posted July 13, 2021 Hallo Johan Bedankt voor je tip, maar ik zie geen adressen op mijn UVO app die ik in mijn navigatie gebruikt hebt, misschien kan je wat duidelijker voor mij zijn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten69 Posted August 10, 2021 Author Share Posted August 10, 2021 Het heeft lang geduurd voor ik het vond, maar inderdaad de adressen die je niet meer gebruikt, zijn te verwijderen van het navigatie systeem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kekke-auto Posted August 10, 2021 Share Posted August 10, 2021 14 hours ago, Maarten69 said: Het heeft lang geduurd voor ik het vond, maar inderdaad de adressen die je niet meer gebruikt, zijn te verwijderen van het navigatie systeem Hoe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter-036 Posted August 11, 2021 Share Posted August 11, 2021 UVO =>'kaart' => 'meer' => keuze uit Recent, Favorieten en Adresboek => maak je keuze en kies dan voor bewerken. Als je klaar bent kies je voor: stuur naar auto. Klaar! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten69 Posted August 13, 2021 Author Share Posted August 13, 2021 Adressen die op het navigatie systeem worden ingevoerd, kunnen volgens mij niet via het UVO systeem worden verwijderd, zo wel als bijgevoegdAdres verwijderen Kai Niro.docx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten69 Posted August 13, 2021 Author Share Posted August 13, 2021 Adressen die op het navigatie systeem worden ingevoerd, kunnen volgens mij niet via het UVO systeem worden verwijderd, zo wel als bijgevoegdAdres verwijderen Kai Niro.docx Ga naar bestaande adressen , daarna druk op Menu, daarna Verwijderen , vink de adressen aan aan, daarna rechts beneden op Verwijderen drukken De adressen zullen nu verdwijnen Adres verwijderen Kia Niro.docx 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts