Jump to content

TedKiaPret

Kia Niro

Recommended Posts

Een aantal technische vragen over de Niro PHEV ExecutiveLine:

1. Bij het instellen van de stoel profielen wil ik de onder rug support ook meenemen, kan dit?
2. Kan ik de sleutel en het gebruikersprofiel automatisch aan elkaar koppelen?
3. Kan ik AUTO HOLD bij het starten van de auto altijd aan laten staan?
4. Hoe kan ik de ICE stationair laten draaien als ik nog stilsta?
5. Kan ik instellen dat het dakraam automatisch dichtgaat als ik de auto uitzet of op slot doe?

Als iemand extra vragen heeft, post ze hieronder!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Lux
      Beste forum leden,
      Na heel wat zoek werk heb ik helaas de immobilizer niet kunnen vinden. Heeft iemand de gouden tip? 
    • By Rolies
      Sinds vanochtend werkt mijn Kia public charging app niet meer. Alle inloggegevens zijn verdwenen, evenals mijn voucher met laadtegoed, laadsessies, enz. Hebben meer gebruikers hier last van?

• By Willempie57
      Sinds juli bezit ik de Nero Hybride ( jaartje oud).
      Heb nog wel veel vragen waarvan ik hoop hier de antwoorden te vinden dan wel te krijgen.
      De Nero rijdt fantastisch en zuinig.
      groetjes
    • By tijdjes123
      Vandaag Kia proceed gehad. Hele fijne auto.

Alleen ik mis een scherm voor bandenspanning in de proceed waar ik in proef gereden heb stond dat er wel volgens mij of in ieder geval waardes.

Weet iemand of het ook mogelijk is in het digitale dashboard die menuschermen te laten verdwijnen tenzij je op die knop drukt(dus het scherm voor rijassitentie etc)

Als ik met spotify mijn muziek via bluetooth afspeel dan is op het stuur het pijltje naar boven om een nummer terug te gaan en het pijltje naar beneden om het volgende nummer af te spelen.
      Dit is best irritant. Hebben meer mensen dit probleem? Op mijn andere Ceed 3 uit 2019 was het precies andersom en veel logischer.
    • By Benno
      Als mijn E Soul thuis in de garage staat, alles uit, deuren dicht, dan hoor ik een lichte bromtoon bij de linker voorstijl, heeft iemand hier ervaring mee
  • Create New...