Jump to content

Uvo app koppelen

unf0rg0tt3n
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb mijn eerste niro gekocht de dynamicline hybrid uit 2019 maar krijg het niet voor elkaar de uvo app te koppelen. Als ik het vin nummer intyp geeft ie aan dat hij de auto niet kan bereiken. Hoe kan ik dit oplossen?

Ik had ook nog een 2e vraag, scheelt een topic. Is het mogelijk de wanneer ik vooruit rijdt de achteruitrijcamera aan te zetten. 

Groeten,

Dennis

Hallo nieuwe KIA rijder,

het eerste punt doet de dealer volgens mij, het achteruitkijken kan door onder het vooruitrijden de knop op de middenconsole links midden in te drukken..(rearview)

Met groet, Fred51

• Thanks 1

37 minuten geleden, Fred Von Weyhrother zei:

Hallo nieuwe KIA rijder,

het eerste punt doet de dealer volgens mij, het achteruitkijken kan door onder het vooruitrijden de knop op de middenconsole links midden in te drukken..(rearview)

Met groet, Fred51

Dankje Fred51! Dat hebben ze bij mij niet gedaan, het is ook een occasion misschien daarom

2 uur geleden, unf0rg0tt3n zei:

Hallo allemaal,

Ik heb mijn eerste niro gekocht de dynamicline hybrid uit 2019 maar krijg het niet voor elkaar de uvo app te koppelen. Als ik het vin nummer intyp geeft ie aan dat hij de auto niet kan bereiken. Hoe kan ik dit oplossen?

Ik had ook nog een 2e vraag, scheelt een topic. Is het mogelijk de wanneer ik vooruit rijdt de achteruitrijcamera aan te zetten. 

Groeten,

Dennis

Heb je wel model 2020 ?  Dus met 10.25” navigatie scherm ?

2 uur geleden, Gerd Bartels zei:

Heb jij in de instellingen van de groot display (de AVN) een icon UVO om UVO te activeren?

AVN_2020_01.jpg

Mischien helpt ook deze link:

https://connect.kia.com/nl/customer-support/faq-general/

Ah jammer, dat zit er niet op :( die zou er officieel vanaf mei 2019 wel op moeten zitten. Is het een toegevoegd waarde, zo ja; kan dit alsnog ingebouwd worden?

Bij autoscout24.nl vind ik de eerste Niro met UVO met modeljaar 2019 augustus. Ik denk, dat eerst vanaf mid 2019 UVO wordt ingebouwd, dus modeljaar 2020 ...

Jij kan de modeljaar in de VIN vinden, pos 8 is de prod. jaar (e.g. K=2019, L=2020):

sdehgi7101l.gif

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By Flying_Dutchman
      Er is iets vreemds aan de hand met mijn PHEV. Ik kan namenlijk niet meer gepland opladen tijdens de daluren.
      Totdat ik de nieuwe UVO-app in gebruik nam werkte het prima: het laden begon op de door mij ingestelde tijd (begin daluren, om 23:00 uur).
      Nu tref ik 's ochtends de auto met een bijna lege accu aan. 
      De instellingen in de auto zijn goed. Het scherm geeft aan dat het dalurenvenster goed is ingesteld en het vinkje "gepland opladen" staat aan. 
      Als ik de Voertuigstatus ophaal met de app zie ik dat "gepland opladen" aan staat, voor een korte tijd. Binnen één minuut valt deze terug naar uit terwijl in de auto deze op het scherm wel op aan staat.
      Resultaat is dat het Gepland opladen niet meer werkt.
      Wordt dit door andere PHEV-rijders ook gezien?
      Totdat dit probleem opgelost is heb ik "gepland opladen"  maar uitgeschakeld. Nu begint het opladen direct nadat de stekker geplaatst is.
    • By Aryan Blok
      Hallo allemaal, vandaag werd ik geconfronteerd met de melding lage Ev spanning in de Uvo app. Weet iemand waar dit mee te maken heeft? Ben hiermee naar de dealer geweest.  Die dacht dat het te maken had met de actieradius van 78 km. Monteur heeft laadkabel en aansluiting gecontroleerd, maar zag zo geen problemen.  De auto zelf heeft geen enkele foutmelding gegeven. Heb het advies gekregen om vanavond volledig op te laden. Mocht de melding nog voorkomen, dan laten uitlezen bij de dealer. 
    • By Rolies
      Sinds vanochtend werkt mijn Kia public charging app niet meer. Alle inloggegevens zijn verdwenen, evenals mijn voucher met laadtegoed, laadsessies, enz. Hebben meer gebruikers hier last van?

• By GC1
      Hoi,
      Ik heb mijn UVO app geïnstalleerd maar krijg mijn account niet gekoppeld.
      Ik heb mijn gsm nummer verwijderd en opnieuw ingevoerd in de app maar nu zegt UVO dat het geregistreerde nummer niet bekend is bij de UVO app.
      Ik heb dit nu diverse keren herhaald maar niets lukt. Moet er nu iets geresset worden door KIA? Ook mijn KIA dealer weet het antwoord niet en zegt dat ik maar een mailtje naar KIA moet sturen.
      Is er iemand op dit forum die dit ook aan de hand heeft gehad, dan wil ik graag weten hoe hij/zij dit opgelost heeft.
      Alvast bedankt
      Geert
    • By GC1
      Hoi,
      Ik heb mijn UVO app geïnstalleerd maar krijg mijn account niet gekoppeld.
      Ik heb mijn gsm nummer verwijderd en opnieuw ingevoerd in de app maar nu zegt UVO dat het geregistreerde nummer niet bekend is bij de UVO app.
      Ik heb dit nu diverse keren herhaald maar niets lukt. Moet er nu iets geresset worden door KIA? Ook mijn KIA dealer weet het antwoord niet en zegt dat ik maar een mailtje naar KIA moet sturen.
      Is er iemand op dit forum die dit ook aan de hand heeft gehad, dan wil ik graag weten hoe hij/zij dit opgelost heeft.
      Alvast bedankt
      Geert
  • Create New...