Jump to content

Kia public charging app werkt niet meer.

Rolies

Recommended Posts

Sinds vanochtend werkt mijn Kia public charging app niet meer. Alle inloggegevens zijn verdwenen, evenals mijn voucher met laadtegoed, laadsessies, enz. Hebben meer gebruikers hier last van?

Ik heb een email van Kia Nederland gehad dat de laadpas en laadapp per 5 september stopt. Vandaag is het nog niet de 5e sept, dus vreemd .....

De brief:

Hierbij willen wij je informeren dat de samenwerking tussen Kia en Plugsurfing per 5 september 2021 stopt. Voor die tijd lanceert Kia een nieuwe 
oplaadservice voor Plug-in Hybrid en volledig elektrische modellen. Deze nieuwe service heet ‘Kia Charge’ en geeft je toegang tot het grootste 
laadnetwerk in Europa.

In augustus ontvang je meer informatie over Kia Charge, zodat je ook na 5 september veilig en snel kunt laden. 

Huidige Kia-laadpas niet meer bruikbaar per 5 september 

De stop van de samenwerking met Plugsurfing betekent dat per 5 september de huidige Kia Public Charging app (powered by Plugsurfing) niet meer
beschikbaar is. Op deze datum wordt jouw Kia/Plugsurfing account gedeactiveerd en heb je geen toegang meer tot de Kia Public Charging app en bijhorende
diensten.

Als je tegoed op jouw account hebt staan, gebruik dit dan voor 5 september. Na die datum kan je geen gebruik meer maken van dat tegoed.

Als je in Nederland geabonneerd bent op het maandelijkse Kia-abonnement, is augustus de laatste maand dat het abonnement beschikbaar is. 

Uiteraard kun je voor vragen contact opnemen met jouw Kia-dealer. 

Met vriendelijke groet,
Kia Nederland

Léan Verstoep
Managing Director

Edited by Flying_Dutchman
Brief toegevoegd

Ik heb net gekeken, maar bij mij werkt hij nog gewoon.