Jump to content

te koop aangeboden Winterbanden op lichtmetalen MAK velgen voor KIA Sportage incl. slotbouten

Share

Recommended Posts

Vanwege de aanschaf van een andere auto verkoop ik mijn winterbanden van het merk Vredestein op lichtmetalen MAK-velgen. De bandenmaat is 16 x 70 x 215. Slotbouten worden bijgeleverd. Het profiel is uitstekend. Ze zijn gebruikt voor het model 3 (bouwjaar 2010-2015). De nieuwprijs bedroeg € 1124,68 (factuur kan op verzoek worden overlegd). U kunt een serieus bod uitbrengen waarna ik er van overtuigd ben dat we samen tot een goede prijsafspraak zullen komen.

2.jpg

1.jpg

3.jpg

4.jpg

6.jpg

8.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By Rinus30
      Wie kan iets vertellen over de nav. van de sportage van 11-2016 . Misschien weet iemand waar ik de gebruiks handleiding kan halen/downloaden.
    • By ElectricKia
      Ik vraag me af welke app we nu moeten nemen. Onze dealer heeft UVO app op de telefoon geïnstalleerd maar ik steeds vaker online, ook op de Kia site, de Kia Connect app. 

Welke moeten we nu gebruiken?
    • By Rinus30
      Kan iemand iets over het olie verbruik zeggen  van de Sportage GT Plus Line 4wd automaat 1.6 TGDI motor 177pk.
    • By Yvon
      Ik heb sinds een maand een 4 jaar oude Kia Niro Hybrid. En heb werkelijk geen idee hoe ik ermee door de wasstraat moet. Het is zo'n wasstraat waar je in je auto blijft zitten, en waar je met je linkervoorwiel in zo'n sleepketting rijdt, en vervolgens moet je het contact uitzetten, handrem eraf etc. Maar als ik de Kia uitschakel en in P zet,  gaat hij toch automatisch op de rem staan? Of niet? Of moet ik hem in N zetten en NIET uitschakelen? Of in P en dan uit, en DAARNA in N??  Kan dat überhaupt? En hoe voorkom ik dan dat alles gaat piepen of zal dat vanzelf uitgaan als ik eenmaal in de wasstraat ben? Wie oh wie helpt me hierbij, ik heb de dealer gebeld en die kon het niet goed uitleggen helaas, want die kent dit soort wasstraten niet. 😕
    • By bnw
      Ik begin langzaamaan te bewegen in de richting van een elektrische auto. Ik heb altijd diesels en benzine gereden, maar om diverse redenen ben ik me ondertussen aan het verdiepen in wat er aan modellen leverbaar zijn.
      De keuze is natuurlijk altijd nog een stuk kleiner dan wanneer je op brandstof (of hybride) wilt gaan rijden. Daarnaast is de prijs natuurlijk ook nog wel een dingetje, waardoor veel elektrische modellen al snel afvallen,  alhoewel het op dit moment natuurlijk nog altijd niet de goedkoopste auto's zijn. Toch begin ik er aardig zin in te krijgen, al helemaal nadat ik onlangs mijn eerste elektrische (test-)kilometers heb gereden in een Kia e-Niro.
      Tsjonge, wat rijdt dat fijn! Ik ben op zich een rustige rijder, maar alleen al het idee dat je op elk moment hele grote hoeveelheden power tot je beschikking hebt, is erg prettig auto rijden. Dat is compleet het tegenovergestelde aan de Volkswagen Polo Bluemotion die ik eentijdje voor mijn werk heb gereden. Daar schrol ik nog wel eens van het gebrek van reactie op het gaspedaal, wanneer ik in bepaalde situaties even snel tempo moest maken....
      Natuurlijk vind ook ik het wel even spannend elektrisch te gaan rijden en voel ik een lichte angst van "wat als ik leeg kom te staan en er geen laadmogelijkheden in de buurt zijn...."
      Voor binnen Nederland ben ik niet zo bang. Ik wil er toch voor zorgen dat ik op mijn eigen oprit kan laden, dus in principe staan er altijd genoeg rijdbare kilometers paraat. en als ik eens wat verder moet rijden, vind ik het geen probleem om een pauze te maken en gedeeltelijk bij te laden.
      Maar we gaan ook regelmatig de grens over voor één of meerdere dagen en dat lijkt me al iets uitdagender. We zijn regelmatig in de buurlanden, maar rijden ook regelmatig naar Frankrijk of Oostenrijk en eigenlijk een groot deel van (West) Europa. 
      Dus bereik is toch wel een dingetje voor me. Dan wordt het lijstje met beschikbare auto's al weer wat kleiner. Zoals bij zovele staan bij mij bovenaan de Kia e-Niro en de Hyundai Kona. Beide vind ik interessant en ik kan nog niet direct een keuze maken. Ik wil sowieso nog een proefrit maken met de Kona maar zoals gezegd heeft de Kia me aardig overdonderd! En het is zo'n model dat in eerste instantie geen koppendraaier is, maar die ik steeds meer ga waarderen, hoe vaker ik hem zie.
      Dan is er bijvoorbeeld ook nog de Volkswagen ID.3, maar die vind ik niet mooi, ik verafschuw dat bijna alle functies via een touchscreen bediend moeten worden en naar ik begrepen heb, zijn er nogal wat problemen in de software. Vanwege mijn lange goede ervaring met Japanse auto's en mijn mindere met de eerder genoemde Polo, heb ik dan ook een sterke voorkeur voor Japanse en Koreaanse auto's.
      De Kia heeft op dit moment mijn lichte voorkeur boven de Kona, vanwege de wat grotere kofferbak.
      We gaan vaak met de tent op pad. Normaal nemen we geen stroom op de kamping. Zijn er mensen met ervaring wat  betreft kampeervakanties met de e-Niro in de diverse Europese landen? Is het mogelijk op de kamping te laden of zijn daar de elektra aansluitingen niet op berekend? Ik begrijp dat dat sowieso geen snelladen wordt, maar elke 50 of 100 km die je bijgeladen krijgt is meegenomen. Daarnaast zul je dan ook openbare palen moeten gebruiken.
      Wat is jullie ervaringen met kampeer vakanties in de Benelux, Frankrijk, de alpenlanden, Engeland/Schotland, Skandinavie?
      iemand nog goede tips bij de keuze van een elektrische auto?
      Oha ja, ik rij nu een Mazda2 en heb vele Mazda's gereden (inclsuief twee keer MX-5). Naast de betrouwbaarheid van het merk, heb ik vooral goede ervaring met het weggedrag van deze auto's. Ze zijn erg fijn en leuk om in te rijden vanwege de fijne besturing en de voortreffelijke (handgeschakelde) versnellingsbakken. De e-Niro is natuurlijk een heel ander soort auto met een flink hoger rijgewicht. Toch ben ik benieuwd hoe het plezier in het rijden met deze auto is, wanneer je er ook de leukere weggetjes mee berijdt. Hoe is jullie ervaring daarin?
  • Create New...