johan1962 Posted August 29, 2022 Share Posted August 29, 2022 Kogel is door de kerk heb vanmiddag mijn Niro EV geannuleerd. Kan niet leven met het feit dat ik in bijna 4 maanden tijd 5350 euro ( 2000 prijsverhoging en 3350 SEPP) meer kwijt ben voor een auto. Coulance mogelijkheid bij SEPP is mij te vaag. Daarnaast heb ik een offerte waar al opstaat dat er mogelijke prijsverhogingen komen. Kortom ik kon redelijker wijs verwachten dat hij duurder zou worden. Heb geen zin in discussies met de overheid. Meestal trek je aan het kortste eind. Dus als iemand een Zwarte Niro EV DynamicPlusline zoekt met HK bij Kooijman in Tiel staat er een die niet verkocht is. Rest mij niets anders dan jullie veel succes te wensen en dat jullie de auto maar snel mogen ontvangen Groeten Johan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pe-el2 Posted August 30, 2022 Share Posted August 30, 2022 Jammer. Snap de keuze echter wel. Succes met de zoektocht naar een andere. En dan ook zeker de levertijd op die auto dan weer (mocht het een nieuwe worden) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcel112 Posted October 10, 2022 Share Posted October 10, 2022 Op 29-8-2022 om 19:14, zei johan1962: Kogel is door de kerk heb vanmiddag mijn Niro EV geannuleerd. Kan niet leven met het feit dat ik in bijna 4 maanden tijd 5350 euro ( 2000 prijsverhoging en 3350 SEPP) meer kwijt ben voor een auto. Coulance mogelijkheid bij SEPP is mij te vaag. Daarnaast heb ik een offerte waar al opstaat dat er mogelijke prijsverhogingen komen. Kortom ik kon redelijker wijs verwachten dat hij duurder zou worden. Heb geen zin in discussies met de overheid. Meestal trek je aan het kortste eind. Dus als iemand een Zwarte Niro EV DynamicPlusline zoekt met HK bij Kooijman in Tiel staat er een die niet verkocht is. Rest mij niets anders dan jullie veel succes te wensen en dat jullie de auto maar snel mogen ontvangen Groeten Johan Hallo Johan, heb zelf ook met deze gedachte gespeeld.... weet je al of deze al in Tiel staat? ik denk dat de boot pas op zijn vroegst begin november aankomt.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johan1962 Posted October 11, 2022 Author Share Posted October 11, 2022 Hallo Marcel, Mijn auto was op 25 augustus al in Tiel. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts