Jump to content

(digitale) instructieboekje Niro HEV 2021 gezocht

Rowicom

Recommended Posts

Hoi lezers, 

volgende week krijg ik mijn Niro Dynamicline HEV geleverd van de Kia-dealer. De auto is uit 2021 en heeft 21.000 gelopen. Hij is geïmporteerd uit België, dus ik vrees dat ik straks geen toegang heb tot MijnKia. Althans dat lees ik hier in het forum, waarbij ik moet zeggen dat deze berichten dan wel uit 2018 en 2019 stammen. Wellicht dat KMNL nu wel geïmporteerde auto's toelaat?

Anyway, ik ben alvast op zoek naar een instructieboekje in pdf-formaat van mijn modeljaar 2021. Wie kan mij die sturen of linken? Ook heb ik ergens gelezen, dat er een interactie web-versie moet zijn, waar je heel gemakkelijk in kunt zoeken en bladeren. In rubrieken dus.

Voor de doorsnee-forummer hier zullen mijn vragen wellicht tot een ''verveeld gapen'' leiden, maar ik heb me hier rot gezocht en kan het niet vinden. 

Als je me een beetje op weg kunt helpen: heel graag!

Dank Adrie. Deze had ik al gevonden, maar gaat volgens mij specifiek over het 10 inch widescreen infopaneel, met navigatie, media, instellingen, enz. 

Ik bedoel meer het 'gewone' boekje met zulke triviale dingen als 'hoe open je de tankklep' en 'hoe vervang je een koplamp'. 'Waar vind ik het zekeringenkastje'.  ;-)

Ter info;
Onderstaand nog een link naar een aantal video's op YouTube van de verschillende (veiligheid) systemen.
www.youtube.com/watch?v=1GCCKNtdtrI&list=PLCTypJXZfGHx9ajMx1pqy0dKshtBAOjVq&index=43

Binnen YouTube zie je aan de rechterzijde van het scherm (althans bij mij binnen de Edge browser) meerder filmpjes.
De video's zijn weliswaar niet van model 2021 maar het gebruik/werking van de verschillende systemen is denk ik nog nagenoeg hetzelfde.

Edited by hmschuurhof