Edwin de Bruijn Posted March 18 Share Posted March 18 Apple CarPlay werkt ongeveer een kwartier en schakelt dan automatisch uit. Media uit verschijnt er in het display. iPhone is verbonden met een nieuw originele usb kabel. Instellingen gereset en zelfs teruggezet naar fabrieksinstellingen geeft helaas geen verbetering. Iemand een idee? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronnydewit Posted March 18 Share Posted March 18 Apple CarPlay werkt ongeveer een kwartier en schakelt dan automatisch uit. Media uit verschijnt er in het display. iPhone is verbonden met een nieuw originele usb kabel. Instellingen gereset en zelfs teruggezet naar fabrieksinstellingen geeft helaas geen verbetering. Iemand een idee?Stof in de Lightning Port van je iPhone? Ff met een (houten) sateprikker er doorheen… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin de Bruijn Posted March 18 Author Share Posted March 18 Nee dat is het niet bij 3 iPhones hetzelfde probleem zelfs bij een nieuwe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hippe lip Posted March 20 Share Posted March 20 Nee, geen idee eerlijk gezegd. Bij mijn MY19 werkt Carplay al jaren naar behoren. Erg blij mee! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EricEV Posted March 21 Share Posted March 21 Ik zou er mee naar de garage gaan. Ik heb hier meerdere verhalen over gelezen, het schijnt vaker voor te komen en bij sommigen is een stukje hardware vervangen. Maar alleen de dealer kan dit verder onderzoeken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts