mlkk Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 Hallo allemaal, ben nieuw hier ( iig als geregistreerd gebruiker ). In de eerste of tweede week van januari wordt mijn nieuwe Cee'd SW 1.6 X-ecutive afgelverd. Comfort pakket erbij en vol lederen bekleding. Zodra ik hem heb zal ik even wat foto's posten Quote
Guest GreyGriffin Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 Hey mlkk, Welkom op de Kia-clubsite en gefeliciteerd met de aanschaf van je Cee'd SW. Begrijp ik goed dat je al een paar maanden hebt meegelezen? Nog even aftellen tot het 'aflevermoment' en ik zie uit naar je foto's. Maar er ook wat van het interieur, want ik ben gek op lederen bekleding! Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Alex VB Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 Allereerst welkom op het KIA Forum van de Nederbelgen.... Ten tweede gefeliciteerd met je aankoop de SW zal je zeker bevallen... Foto's zijn meer dan welkom... Leer vind ik ook wel wat hebben! Maar dan niet in een auto Quote
Smart Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 Hallo mlkk, Een stadgenoot heet ik natuurlijk sowieso altijd welkom. Veel lees- en postplezier toegewenst. Een hele mooie auto heb je gekocht. Dat wordt genieten! Quote
Ton K Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 Hallo mlkk, Welkom bij de club en gefeliciteerd met je nieuwe Kia Cee'd SW. toevallig heb ik exact de zelfde uitvoering 2 weken geleden mogen begroeten, ook met de lederen bekleding en een automaat, hij bevalt mij tot nu toe uitstekend, een hele comfortabele wagen voor een leuke prijs. Welke kleur heb jij genomen? die van mij is Pewter Beige. Groetjes, Ton Quote
Peter75 Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 Hallo Mlkk en alle anderen, Ook ik ben hier nieuw, tenminste qua forumlid. Ben al een halfjaar aan het kijken wat te gaan doen met het vervoer. Ging namelijk de afgelopen tien jaar met het fietsje naar het werk. Andere baan en elke dag in de auto, dus goed rondgekeken wat te kopen. En ja, volgende week kunnen wij onze nieuwe aankoop gaan bewonderen. Het is de Cee'd Sw se7en edition geworden in machine silver. Als hij voor de deur staat zal ik er gelijk een paar fototjes van maken. gr. Peter Quote
Hasselt Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 Het is de Cee'd Sw se7en edition geworden in machine silver. /QUOTE] Dit is zonder meer een mooie kleur, ben aan mn 2e machine zilveren Kia toe. RGDS Philip Quote
mlkk Posted December 30, 2009 Author Posted December 30, 2009 Hallo mlkk,Welkom bij de club en gefeliciteerd met je nieuwe Kia Cee'd SW. toevallig heb ik exact de zelfde uitvoering 2 weken geleden mogen begroeten, ook met de lederen bekleding en een automaat, hij bevalt mij tot nu toe uitstekend, een hele comfortabele wagen voor een leuke prijs. Welke kleur heb jij genomen? die van mij is Pewter Beige. [ATTACH]577[/ATTACH] [ATTACH]578[/ATTACH] Groetjes, Ton Ton, ik heb de Black Magic Pearl besteld. Gr. mlkk Quote
Ton K Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 Ton,ik heb de Black Magic Pearl besteld. Gr. mlkk Dat is een super kleur, ,. Gr. Ton Quote
mlkk Posted January 22, 2010 Author Posted January 22, 2010 Mijn Cee'd SW afgelopen woensdag opgehaald. MOrgen maar even wat foto's maken, die zal ik hier dan ook plaatsen. Helaas een storing in de linkerzij airbag, waarschijnlijk door de inbouw van leer. 5 feb. terug naar de dealer, komt er iemand van het lederbedrijf kijken of ze niet vergeten zijn om een stekker terug te zetten. Hopelijk is het wel zoiets simpels. Voor de rest uitermate tevreden tot nu toe over de auto Quote
Ton K Posted January 23, 2010 Posted January 23, 2010 Mijn Cee'd SW afgelopen woensdag opgehaald.MOrgen maar even wat foto's maken, die zal ik hier dan ook plaatsen. Helaas een storing in de linkerzij airbag, waarschijnlijk door de inbouw van leer. 5 feb. terug naar de dealer, komt er iemand van het lederbedrijf kijken of ze niet vergeten zijn om een stekker terug te zetten. Hopelijk is het wel zoiets simpels. Voor de rest uitermate tevreden tot nu toe over de auto Ik zou het gelijk eens hebben wat betreft de opbergvakken achter in je voorstoelen! Gr. Ton Quote
Recommended Posts