Guest FirstVenga Posted February 13, 2010 Posted February 13, 2010 Mede Vengarijders Zijn er onder jullie ook die weten hoe het telefoonboek in de Venga werkt? Groeten Harrie Quote
Remko .me Posted February 13, 2010 Posted February 13, 2010 Mede Vengarijders Zijn er onder jullie ook die weten hoe het telefoonboek in de Venga werkt? Groeten Harrie Kort antwoord: nee.. hier komt ook geen update voor.. het kan niet.. Quote
brouwer2001 Posted February 13, 2010 Posted February 13, 2010 in je venga gaan zittem en door het telefoonboek gaan bladeren Quote
Smart Posted February 14, 2010 Posted February 14, 2010 Heb je navi ? Ja, FirstVenga heeft de full map navigatie in de auto. Quote
Peterrrrr Posted February 14, 2010 Posted February 14, 2010 Dan kan hij bovenstaande antwoorden negeren ! Welke telefoon heb je ? Quote
Remko .me Posted February 14, 2010 Posted February 14, 2010 Dan kan hij bovenstaande antwoorden negeren ! Welke telefoon heb je ? Ik dacht altijd dat hij X-tra had.. Peter weet jij al iets voor de X-tra mensen? Quote
Guest FirstVenga Posted February 14, 2010 Posted February 14, 2010 Dan kan hij bovenstaande antwoorden negeren ! Welke telefoon heb je ? Peterrrrr De venga die ik heb is inderdaad een X-ecutive uitvoering. Mijn telefoontoestel is een Samsung D 900 I. Ik heb al het een en ander geprobeerd om de nummers in het telefoonboek op te slaan maar het is me nog niet gelukt Quote
Peterrrrr Posted February 14, 2010 Posted February 14, 2010 je moet je telefoonnrs naar je telfoon kopieren ipv op je sim ! Dan even opnieuw je telefoon verbinden (eerst alles wissen) en dan zal alles er in staan. @ Chrones: Wat wou je over de X-tra weten ? Quote
Remko .me Posted February 14, 2010 Posted February 14, 2010 je moet je telefoonnrs naar je telfoon kopieren ipv op je sim ! Dan even opnieuw je telefoon verbinden (eerst alles wissen) en dan zal alles er in staan.@ Chrones: Wat wou je over de X-tra weten ? Over die telefoonboek functie... hoe moeten wij ooit bellen via de auto? Je kan niet eens op je telefoon kiezen om over te schakelen naar de KIA-BLUETOOTH... :s Eigenlijk kan je alleen opnemen en ophangen maar zelf bellen dat kan niet.. dat lijkt me zo raar dat dit zo moet zijn. Quote
Guest FirstVenga Posted February 14, 2010 Posted February 14, 2010 je moet je telefoonnrs naar je telfoon kopieren ipv op je sim ! Dan even opnieuw je telefoon verbinden (eerst alles wissen) en dan zal alles er in staan.@ Chrones: Wat wou je over de X-tra weten ? Peter Ik zal vanavond hier eens mee aan de slag gaan en zien of het me dan wel lukt. Bedankt voor de info! Quote
Venga-Boys Posted February 14, 2010 Posted February 14, 2010 PeterIk zal vanavond hier eens mee aan de slag gaan en zien of het me dan wel lukt. Bedankt voor de info! Op mijn telefoon heb je in het bluetooth menu ook nog een optie om de overdracht van het adresboek via bluetooth aan/uit te zetten. Staat deze optie uit dan kun je het phonebook knopje op het display helemaal niet activeren. Misschien staat dit bij de Samsung ook uit ? Quote
Remko .me Posted February 15, 2010 Posted February 15, 2010 Op mijn telefoon heb je in het bluetooth menu ook nog een optie om de overdracht van het adresboek via bluetooth aan/uit te zetten. Staat deze optie uit dan kun je het phonebook knopje op het display helemaal niet activeren. Misschien staat dit bij de Samsung ook uit ? Waarom hebben ze dat in godsnaam niet gedaan bij X-tra Quote
Venga1 Posted February 15, 2010 Posted February 15, 2010 Over die telefoonboek functie... hoe moeten wij ooit bellen via de auto? Je kan niet eens op je telefoon kiezen om over te schakelen naar de KIA-BLUETOOTH... :sEigenlijk kan je alleen opnemen en ophangen maar zelf bellen dat kan niet.. dat lijkt me zo raar dat dit zo moet zijn. Hoi Chrones Je bent behoorlijk off topic Ik begrijp niet wat je bedoeld. Citaat:Je kan niet eens op je telefoon kiezen om over te schakelen naar de KIA-BLUETOOTH hoezo niet, als ik in de auto stap, maakt de auto direct contact met mijn telefoon. En niet bellen? Het is zoals eerder gezegd een beetje lastig, maar probeer eens het volgende. Zoek telfoon nummer op, druk op bellen en hang direct weer op, en daarna de knop op je stuur indrukken. Ik weet een beetje omslachtig, niet zo luxe als de dure versie, maar het werkt wel. Snel weer On topic Quote
Kia Fan Posted February 23, 2010 Posted February 23, 2010 Vandaag heeft Kia een interne dealerbulletin uitgegeven met info over de blue tooth van de venga en cee'd..... misschien kan peter wat meer vertellen. Dealerbulletin 100243 Quote
Remko .me Posted February 23, 2010 Posted February 23, 2010 Vandaag heeft Kia een interne dealerbulletin uitgegeven met info over de blue tooth van de venga en cee'd..... misschien kan peter wat meer vertellen.Dealerbulletin 100243 Oww ik ben erg benieuwd... goed of slecht nieuws? Quote
Peterrrrr Posted February 23, 2010 Posted February 23, 2010 Gaat meer over het nieuwe Navigatie systeem ! Daar zijn ook wat probleempjes met de bluetooth. Tevens komt de nederlandse update eraan ! Quote
Remko .me Posted February 23, 2010 Posted February 23, 2010 Gaat meer over het nieuwe Navigatie systeem ! Daar zijn ook wat probleempjes met de bluetooth. Tevens komt de nederlandse update eraan ! :) ok thnx Quote
Smart Posted February 23, 2010 Posted February 23, 2010 Gaat meer over het nieuwe Navigatie systeem ! Daar zijn ook wat probleempjes met de bluetooth. Tevens komt de nederlandse update eraan ! Zijn de problemen met de navi/bluetooth oplosbaar, opgelost of nog niet in kaart gebracht? Quote
Peterrrrr Posted February 23, 2010 Posted February 23, 2010 Problemen zijn oplosbaar dmv de update, goed nieuws dus. Ik merk ook dat het bluetooth systeem niet super werkt maar alle dingen die mij opgevallen waren worden verholpen ! Quote
Smart Posted February 23, 2010 Posted February 23, 2010 Eigenlijk goed bericht dus Peter! Jij mag blijven..... Quote
Peterrrrr Posted February 23, 2010 Posted February 23, 2010 Ook al kan ik daar weinig aan doen, toch bedankt ! Quote
Remko .me Posted February 23, 2010 Posted February 23, 2010 hadden ze zich maar bedacht over de x-tra bluetooth telefoonboek die er niet inzit! ;p Quote
Kia Fan Posted February 23, 2010 Posted February 23, 2010 Kijk goed peter.... ik kan alleen headlines zien waar het over gaat maar niet meer inloggen omdat ik niet meer bij een kia dealer werk..... vandaar. Quote
Recommended Posts