Jump to content

Albert jan & Brigitte

Raad je plaatje

Recommended Posts

Het was een Maserati Gransport 4.2 Cambiocorsa :D

Next !

1723172_581483838613844_1101506630_n.jpg[/quote

Uhm nee. Ondanks de hints weet ik het nog niet :P haha.

Mooi om te zien maar echt problemenbakken.

Mijn baas heeft de Quattroporte gehad. Dat ding stond meer in de garage voor reparatie dan dat hij daadwerkelijk mee reed. Maar als hij dan eenmaal rijdt ..... :)

Inderdaad. Maar als hij rijdt :D Ik vindt het echt prachtige auto's om te zien en zeker om te horen!

N.B.: Foto was van de linkerachterkant. Deze is wel in een andere hoek, maar is dezelfde wagen. Was ff de originele foto kwijt :P

En dan nu ... totaal iets anders ... maar wel zo leuk .....

WIE is dit?

Kryptische hint: Als KIA-rijders al eens tegengekomen ... hmmm?

post-13373-0-33562900-1393974461_thumb.jpg

Ik hoop dat dit topic verder geschoond blijft van andere plaatjes, behalve auto's....waar het voor bedoeld is!

Dit is trouwens ook een hint, echter geen cryptische...... ;)

Het bedoelde plaatje is iemand, die DIREKT gelinkt is aan ons, o zo geliefde merk, KIA. Anders deed ik dit niet. De topic heet Raad Je Plaatje en niet Raad Je Autootje, Dan verkeer ikke in de veronderstelling dat t niet ALTIJD autootjes moeten zijn, toch? Ik hoop terecht dat je t daar mee eens kan zijn, wat betreft dit unieke, attractieve, uitstapje.  :detective:

Het bedoelde plaatje is iemand, die DIREKT gelinkt is aan ons, o zo geliefde merk, KIA. Anders deed ik dit niet. De topic heet Raad Je Plaatje en niet Raad Je Autootje, Dan verkeer ikke in de veronderstelling dat t niet ALTIJD autootjes moeten zijn, toch? Ik hoop terecht dat je t daar mee eens kan zijn, wat betreft dit unieke, attractieve, uitstapje.  :detective:

de spel regels staan keurig in de eerste post uitgelegd 

maar voor een keer een uitstapje moet kunnen zo lang het netjest blijft  :wink:  :wink:

1799878_290818364408365_1238479515_o.jpg

maarik ben weel heel erg nieuws schierig wie die schone dame is ik kan er niets van vinden hahahahah

en ja dat heet inlezen he doe ik ook nooit is het zelfde als een handleiding lezen doe ik en heel veel met me ook nooit  :wink:  :wink:

En dan nu ... totaal iets anders ... maar wel zo leuk .....

WIE is dit?

Kryptische hint: Als KIA-rijders al eens tegengekomen ... hmmm?

denk dat ik het niet zal raden, ik twijfelde even tussen Adda KOK, De zangeres zonder naam en Atje Keulen Deelstra maar ben niet zeker ;) 

• Like 1

de spel regels staan keurig in de eerste post uitgelegd 

maar voor een keer een uitstapje moet kunnen zo lang het netjest blijft  :wink:  :wink:

Nah, dit meissie heeft niet t "lage" nivoo van die Trien, vermomd als velgenreiniger, een paar bladzij trug. Overiges scoorde ik daarmee de sterre van de lucht op n ander forum! Dussuh ... netjes, dat blijft t ech wel. :)

denk dat ik het niet zal raden, ik twijfelde even tussen Adda KOK, De zangeres zonder naam en Atje Keulen Deelstra maar ben niet zeker ;)

Je ben niet eens warrum, Jacky! Want die (reeds wat ouwere) meide hebbe niks met KIA van doen. Deze is nog zo fris as n citroen. :tt1:

Zeg Ki’aad, humor kunnen we hier beslist waarderen, zuigen niet.

Dat doe je nou op meerdere topics en vooral tegen de meest actieve leden.

Geen idee waarom.

Hou hier eens mee op en doe gewoon leuk en gezellig mee en als je de sfeer van dit forum niet zint

ga je gewoon ergens anders mopperen.

Toedels !

• Like 3

Okee, okee, Bij deze de oplossing vant raadseltje en dan terug naar waar t hier om gaat ...

De female hotbot int KIA-filmpje is overigens de gevraagde persoon,  miss USA 2011, Alyssa Campanella. post-13373-0-12038800-1394189279.jpg

Ik dacht, ik doe maar weer es een verse..

Fotootje bestaat nog niet op den interwebs dus je moet echt gaan zoeken in je boek parate kennis.

Voor de kenners een makkie denk ik, maar geef anderen ook eens de ruimte :wink:

RJPAPRIL2014.png

• Like 1

Huh, Mercedes, maar kan net zo goed een Amerikaan zijn.....

Ik dacht, ik doe maar weer es een verse..

Fotootje bestaat nog niet op den interwebs dus je moet echt gaan zoeken in je boek parate kennis.

Voor de kenners een makkie denk ik, maar geef anderen ook eens de ruimte :wink:

RJPAPRIL2014.png

Ik laat hem even............. :-)