Remko .me Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 (edited) Hoi Allemaal, Ik wil dit een topic maken waarin we samen zoeken naar internationale Venga accessoires, dan denkend aan de aangrenzende landen. Belgi Edited April 13, 2010 by Chrones Quote
ger.w. Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 Hoi Allemaal,Ik wil dit een topic maken waarin we samen zoeken naar internationale Venga accessoires, dan denkend aan de aangrenzende landen. Belgi Quote
wilcot Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 al deze accessoires zijn online te bestellen in de shop van kia duitsland www.kia-shop.de Quote
wilcot Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 Deze accessoires zijn te krijgen bij de dealers. Voor mensen die ze willen kopen is evt de shop in mijn vorige reactie een optie of de eerste de beste dealer in duitsland mailen. Ik heb zelf voor de cee'd ooit bestellingen gedaan in Krefeld Quote
Venga1 Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 (edited) www.auto-obermann.de/Preislisten/Venga_Zubehoer_02.2010.pdf Deze accessoires zijn te krijgen bij de dealers. Voor mensen die ze willen kopen is evt de shop in mijn vorige reactie een optie of de eerste de beste dealer in duitsland mailen. Ik heb zelf voor de cee'd ooit bestellingen gedaan in Krefeld Weet je nog of er extra verzendkosten bijkwamen? Van welk materiaal zal dit gemaakt zijn? Scheelt wel heel veel met de beschermers die in Nederland te verkrijgen zijn. Edited April 13, 2010 by Venga1 Quote
Smart Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 Venga_Zubehoer_02.2010.pdf Deze accessoires zijn te krijgen bij de dealers. Voor mensen die ze willen kopen is evt de shop in mijn vorige reactie een optie of de eerste de beste dealer in duitsland mailen. Ik heb zelf voor de cee'd ooit bestellingen gedaan in Krefeld Bedankt voor je zinvolle bijdrage! Van welk materiaal zal dit gemaakt zijn?Scheelt wel heel veel met de beschermers die in Nederland te verkrijgen zijn. Zijn van kunststof gemaakt. Quote
wilcot Posted April 14, 2010 Posted April 14, 2010 Veel accessoires zijn te bestellen bij de dealer via het internet of telefonisch. Ik woon aan de grens en kan ze dan ophalen. tevens kan je ze laten verzenden naar een duits postkantoor en ze daar "lagerend" aflaten leveren. De bestelde spullen blijven dan op het postkantoor en je kunt ze dan afhalen wanneer je wilt. De postkantoren van de deutsche post staan op het internet en dan heb je het adres. Voormij is kaldenkirchen het dichtstbij en dan zijn vaak de onderdelen gratis verzonden of tegen binnenlands tarief. Je krijgt dan een mail van de dealer dat het verzonden is en dan twee dagen later haal je het op het postkantoor op. Het blijft daar dan 1 maand liggen. Alleen legitimeren is voldoende. Betalen gaat met de codes zonder extra kosten. De voorwaarden van de kia shop staan op de site en soms versturen ze als actie gratis De dorpelinstaplijsten zijn er trouwens maar twee alleen voor de voordeuren. die van de nederlandse accessoireslijst zijn RvS en zijn er ook vier. Quote
Remko .me Posted April 14, 2010 Author Posted April 14, 2010 Veel accessoires zijn te bestellen bij de dealer via het internet of telefonisch. Ik woon aan de grens en kan ze dan ophalen. tevens kan je ze laten verzenden naar een duits postkantoor en ze daar "lagerend" aflaten leveren. De bestelde spullen blijven dan op het postkantoor en je kunt ze dan afhalen wanneer je wilt. De postkantoren van de deutsche post staan op het internet en dan heb je het adres. Voormij is kaldenkirchen het dichtstbij en dan zijn vaak de onderdelen gratis verzonden of tegen binnenlands tarief. Je krijgt dan een mail van de dealer dat het verzonden is en dan twee dagen later haal je het op het postkantoor op. Het blijft daar dan 1 maand liggen. Alleen legitimeren is voldoende. Betalen gaat met de codes zonder extra kosten. De voorwaarden van de kia shop staan op de site en soms versturen ze als actie gratis De dorpelinstaplijsten zijn er trouwens maar twee alleen voor de voordeuren. die van de nederlandse accessoireslijst zijn RvS en zijn er ook vier. Super info!! Ga ik zeker is naar kijken die mogelijkheid, over de RVS instaplijsten.. ik krijg echt geen idee hoe dit nou lijkt in de Venga. Ik heb het ooit is snel voorbij zien komen.. maar kan me het niet meer voor de geest halen...! Quote
Venga1 Posted April 14, 2010 Posted April 14, 2010 over de RVS instaplijsten.. ik krijg echt geen idee hoe dit nou lijkt in de Venga. Ik heb het ooit is snel voorbij zien komen.. maar kan me het niet meer voor de geest halen...! Jammer, ik wacht nog steeds op je foto Quote
Remko .me Posted November 25, 2010 Author Posted November 25, 2010 (edited) Er is een online Kia dealer waar je echt originele Kia accessoires kunt bestellen tegen goede prijzen. http://kia-venga.sgpetch.co.uk/pages/accessories Voor als je zelf monteren geen probleem vindt.. Voor de winter: Our Price: Edited November 25, 2010 by Chrones Quote
Smart Posted November 25, 2010 Posted November 25, 2010 Ik zou niet gaan voor de mattenset. Die is alleen geschikt voor rechtssturende auto's. Quote
Remko .me Posted November 25, 2010 Author Posted November 25, 2010 Ik zou niet gaan voor de mattenset. Die is alleen geschikt voor rechtssturende auto's. OMG JA! Dat is ook zo.. naja.. is ook niet voor mezelf. maar kwam die site tegen. Quote
KiaVenga12 Posted November 25, 2010 Posted November 25, 2010 Ik zou niet gaan voor de mattenset. Die is alleen geschikt voor rechtssturende auto's. Als het omzetten naar links van het stuur en pedalen, inclusief de matten goedkoper zijn dan de matten bij de Kia-dealer... doen!!! Quote
Smart Posted November 26, 2010 Posted November 26, 2010 Als het omzetten naar links van het stuur en pedalen, inclusief de matten goedkoper zijn dan de matten bij de Kia-dealer... doen!!! Die zitten al links......! Quote
KiaVenga12 Posted November 26, 2010 Posted November 26, 2010 Die zitten al links......! OK, anders heb je aan die matten nog niets of je moet ze ondersteboven in je auto leggen Quote
scorpioshuma Posted November 27, 2010 Posted November 27, 2010 OK, anders heb je aan die matten nog niets of je moet ze ondersteboven in je auto leggen Waar zit bij jou het stuur KV12 ? Waar zit het stuur in Engeland ? Waar komen deze matten vandaan ? Je snap hem wel merk ik aan je laatste opmerking, maar je haalt links en rechts door elkaar Quote
KiaVenga12 Posted November 27, 2010 Posted November 27, 2010 Waar zit bij jou het stuur KV12 ? Antwoord: Links Waar zit het stuur in Engeland ? Antwoord: Rechts bij engelse auto's. Maar als ik met mijn Venga in Engeland rijd, zit het nog steeds links Waar komen deze matten vandaan ? Antwoord: Uit the UK, maar dat hoeft niet persee Ben ik nu geslaagd? Quote
Recommended Posts