Labwerf Posted May 23, 2010 Posted May 23, 2010 Een vraag of iemand weet af dit te koop is, een voetsteun van Aluminium of RVS liefst met anti-slip voor de linker voet. Zelf dacht ik een platte plaat met aan de achterzijde klitte band zodat je deze zo op de bestaande vloerbedekking kan klitte? Mijn ervaring met een voetsteun zoals deze nu in de Venga zit, is dat deze heel snel smerig en zo niet kaal wordt. Vandaar dat ik dacht aan een beschermer hier voor. graag verneem ik een reactie, alvast bedankt voor het meedenken Gr. Labwerf Quote
patten Posted May 23, 2010 Posted May 23, 2010 Ga naar de Kwantum, haal een zelfklevende vloertegel (in de kleur die je wenst) voor 0,99 Euro, snij het stuk op maat, en plak het erop. Ik heb een Cee'd en er zit niets op. Af en toe de stofzuiger erdoor en het is weer schoon, het is maar een auto (lees gebruiksvoorwerp), en die worden wel eens vies. Een vraag of iemand weet af dit te koop is, een voetsteun van Aluminium of RVS liefst met anti-slip voor de linker voet. Zelf dacht ik een platte plaat met aan de achterzijde klitte band zodat je deze zo op de bestaande vloerbedekking kan klitte? Mijn ervaring met een voetsteun zoals deze nu in de Venga zit, is dat deze heel snel smerig en zo niet kaal wordt. Vandaar dat ik dacht aan een beschermer hier voor. graag verneem ik een reactie, alvast bedankt voor het meedenken Gr. Labwerf Quote
Labwerf Posted May 23, 2010 Author Posted May 23, 2010 Ha Patten, Geen gek idee, ik ga er eens kijken, bedankt. Gr Labwerf Quote
patten Posted May 23, 2010 Posted May 23, 2010 Ik gebruik het zelf voor meubelstukken met een grote voet (kinderstoeltjes etc) om het laminaat te beschermen tegen krassen. Werkt prima! Ha Patten,Geen gek idee, ik ga er eens kijken, bedankt. Gr Labwerf Quote
Recommended Posts