Ga naar inhoud

Wat doet "den Kia Rijder voor den kost?.."


bigwade

Aanbevolen Berichten

  • 3 maanden later...

Ben 2 jaar geleden afgestudeerd aan het Grafisch Lyceum in Amsterdam. Ben van origine Grafisch Vormgever maar omdat de crisis flink aan het huishouden was geen baan kunnen vinden. Werk nu sinds vorig jaar als creatief dtp'er bij Jungle Gym (oude stage plek) waar ik me bezig hou met het bewerken van foto's (samenvoegen van verschillende beelden in 1 en er kleur in of er juist uithalen) het maken van brochures en handleidingen voor onze producten.

gr Sven

sluikreclame;) : www.junglegym.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk een vakgenoot! ;)

Ik ben 11 jaar geleden afgestudeerd aan het Grafisch Lyceum Rotterdam.

Ik ben als multimedia/interaction designer werkzaam bij een reclame/communicatiebureau in Goes, Zeeland.

Ik ben verantwoordelijk voor het ontwerpen van website's, e-mailnieuwsbrieven, social media en het maken van wireframes (soort van raamwerken van websites) maar ook het animeren van korte filmpjes, 3D modelling enz...

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik werk in een kalkzandsteenfabriek. in de zagerij daar zaag ik stenen :P niet veel uitleg nodig haha! ook niet echt boeiend werk ofzo maar ben na m'n verpleegkunde opleiding daar 'even' gaan werken en blijven plakken! bevalt prima al is het natuurlijk niet echt m'n droombaan ofzo!

werk in ploegendiensten trouwens wat me wel heel goed bevalt.

en rij een kia rio 2012.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben gepensioneerd op 63 jarige leeftijd maar heb er nog wat jaren aan vast geplakt en ben gestopt met werken in de automatisering consultancy sinds april 2011. Ik moet zeggen dat ik mij in al die jaren (45) in de diverse functies niet heb verveeld in die 45 jaar. De eerste computer waar ik mee werkte was een Bull van twee bij een en twee meter hoog met 4 kb geheugen en werkte met ponskaarten en zie nu de Ipad eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben hoofd ICT (breedste zin van het woord) en in de rol van QA manager verantwoordelijk voor de procesbewaking (ISO 9001:2008) bij de NL vertegenwoordiging van ZF uit Duitsland. Wij verkopen parts voor het automotive gedeelte (automatische transmissies, assen, PTO's, stuurdelen enz.) van ZF en voeren in onze werkplaats revisies uit op ZF producten.

ZF is toeleverancier in voornamelijk automotive, maar ook actief in niche markten als defensie, marine, machinebouw en heeft in de personenwagen tak als grootste klant BMW waar wij alle automatische transmissies voor ontwikkelen en produceren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben plv Chef van de wacht bij Tata steel,in de 5 ploegendienst.

Mijn mensen laden rollen staal voor intern en extern transport.

in onze eigen havens (biha en buka) laden mijn mensen voor de gehele wereld klant gereed product.

hobby's fitness en kickboxen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...