Jump to content

chuckion

MeeTiNG 2011 SPORTAGE3 drivers...

Recommended Posts

Klopt. Jaren geleden bestond er wel een bestuur. Daar ben ik 5 jaar voorzitter van geweest. Helaas was er geen opvolging en weinig animo vanuit meer dan 100 leden. Nu alleen dan vanuit het forum zeer bevlogen mensen.

De laaste meeting is geweest 16 mei 2010. Er is er dus wel een geweest met bol/pijlrit in 2010. Kijk maar onder Evenementen en bijeenkomsten Kia club. Ook hier maar weinig animo. Ongeveer 10 auto's.

Geprobeerd daarvoor is een kia meeting en een souldag. Geen is van de grond gekomen.

Wil men wat organiseren wees dan duidelijk wat je wil. Spreek in ieder geval een datum af want anders heb je er als je zo door gaat een 25 tal datums. Als er een datum is dan kan iedereen zich hierop richten. Hou rekening met vakanties en speciale dagen.

Bespreek dan wat je wilt. Een meeting om elkaar te zien of iets uitgebreider met een stukje rijden (bol/pijlrit). Kom of start in ieder geval op een punt wat ook interressant is. Iest wat te maken heeft met auto's. Een dealer, poetsbedrijf of automaterialenvestiging, enz.

Momenteel zijn we nog ingeschreven bij de KvK, maar binnenkort ga ik dat beeindigen. Dan is de stichting opgeheven.

Verder wil nog meegeven dat ik momenteel ook een Sportage in bestelling heb staan en na 1,5 jaar weer terug keer naar een Kia. Als het uitkomt ben ik ook van de partij.

Nog een tip. De eerste die dit gevraagd heeft in de post of degene die dadelijk wat organiseert kan dat altijd in een forum aangeven wie er zich steeds opgegeven heeft. Dit kan door telkens je Topic te bewerken. Kijk maar naar alle bijeenkomsten die ik georganiseerd heb. Je kan foto's, deelnemers of tekst steeds aanpassen en toevoegen.

Jammer van al die inspanningen... :(

Misschien is één van de boosdoeners de grote afstand die wellicht afgelegd moet worden naar zo'n treffen.

Als je NL en BE wilt verenigen op die dag spreken we in de extreemste gevallen van een afstand van 450 Km.

Dit is wel gerekend van het uiterste noorden van NL naar het uiterste zuiden van BE (de Costa Ardénia :P )

Zoals je zegt is het vooral van belang om eerst een datum vast te pinnen en daarna een centraal gelegen ontmoetingsplaats.

Voorstel: zondag 28 augustus in de buurt van Dordrecht of Eindhoven.

Dit is op het einde van de grote vakantie (dus altijd mooi weer... of toch bijna ;) ) en redelijk centraal gelegen voor zowel NL als Vlamingen.

Klink allemaal goed, vorig jaar ben ik ook op de Skoda dag geweest en was zeker leuk we zijn toen oa. naar PON (Importeur VAG Auto's) geweest en hebben daar een geweldige rondleiding gehad.

Indien ik dan niet op vakantie ben zal ik zeker aanwezig zijn op de Kia Sportage bijeenkomst.

Na één maand stilte terug van onder 't stof gehaald.

Niemand goesting om hierop in te gaan...?sad.gif Ook de newbies niet...?

't zou nochtans een mooi zicht zijn... zo'n lange colonne sportage 3's. cool.gif

Na één maand stilte terug van onder 't stof gehaald.

Niemand goesting om hierop in te gaan...?sad.gif Ook de newbies niet...?

't zou nochtans een mooi zicht zijn... zo'n lange colonne sportage 3's. cool.gif

Vind dit een goed initiatief.

Maar dan zullen ze er eerst moeten in slagen om de wagen

te leveren :D:D:D

Zeer goed idee.

Als mijn sportage op tijd geleverd is (normaal juni)kom ik er zekers naartoe.

Voorheen is er ook zoiets geweest met de Qashqai waar echt een goede opkomst was. Dit was toen ook perfect geregeld en dat scheelt een hoop. Als er iets geregeld moet worden wil ik hier best eens naar kijken... Heb in ieder geval nog wat leuke gadgets liggen (100 oranje KIA vuzuvela's hehehe)

Wat denken jullie ervan om is een meeting te organiseren " SPORTAGE3 " drivers?

En die laten doorgaan op een goeie lokatie zodat zowel Belgische als Nederlandse Sportage3 rijders kunnen aanwezig zijn?

Wie heeft hier intresse voor? Goeie suggesties? Ook qua data enz enz....

Leuk idee, ik doe mee.

Voorkeur in Brabant

Leuk idee, ik doe mee.

Voorkeur in Brabant

bij een wat groter wegrestaurant, bv bij gilze rijen

Bij deze vraag ik nog even een reaktie van de Admin's, met hun mening over een meeting van Sportage3 rijders.

Indien men toch van mening is, zoals ik hier ookal als reaktie kwam te lezen, dat er nog niet voldoende Sportage3 wagens rijden, heb ik een voorstel om ook de Sportage2 drivers hierbij te betrekken.

Qua lokatie stel ik Vlaams Brabant in Belgie voor.

Uit ervaring met dit soort meetings weet ik in die streek bijzonder goeie lokaties.

Posten maar!!! ;)

Als ik mijn wagen (ooit) geleverd krijg dan kom ik zeker!

Lijkt me een goed uitganspunt.

Leuk om te lezen dat de ex-voorzitter uit dezelfde plaats (Spijkenisse)kom als ik.

Zodra mijn Sportage is geleverd wil ik zeker naar de meeting komen.

Sportage besteld eind maart 2011 levering aug/sept.

Ik hoop natuurlijk een heel stuk eerder.

Groet,

vand.M

bij een wat groter wegrestaurant, bv bij gilze rijen

Goed plan, ik ben voor Gilze Rijen.

Kom nl uit brabant :D maar buiten dat lijkt het me voor zowel Belgen als Nederlanders een redelijke plaats gezien de afstanden.

Gilze is bv. 150 km hier vandaan....

Misschien iemand nog andere voorstellen?

Laten we er is "werk van maken" door te gaan met het organiseren van de meeting voor SPORTAGE3 drivers.

En misschien ook concreet een datum en plaats van het gebeuren vast leggen.

Wat denken jullie van regio LEUVEN (BELGIE)? Grote parking langs de E40, met een shop aan enz....

ofwel een Carpoolparking aan de afrit BERTEM (Belgie)

Ik kan het ook is voorstellen aan onze KIA dealer om hun parking te mogen gebruiken....indien intresse.

Dit is nabij LEUVEN(Belgie)

Als DATUM stel ik ZATERDAG 3 SEPTEMBER 2011 voor.

Dit is mijn voorstel....om deze topic terug "op gang" te krijgen ;)

Posten maar...

ik kom als ik men sportage geleverd krijg (besteld 25/01/2011) maar of dit gaat lukken voor september... ik hoop het, maar vrees het!

Ik hoop echt dat het ervan komt.

Wie wil hier zijn schouders onder zetten, dat is de vraag.

Ben als het enigzins mogelijk is zeker van de partij. ook als het wat verder rijden is.

Al blijft de voorkeur Brabant, lijkt me namelijk zowel voor B als voor Nl het meest centraal.

Is het een idee om bv een bedrijf uit te nodigen die, bv een betere claxon kan monteren op zo'n dag.

Dan snijdt het mes van twee kanten. Is maar een idee....

Ik hoop echt dat het ervan komt.

Wie wil hier zijn schouders onder zetten, dat is de vraag.

Ben als het enigzins mogelijk is zeker van de partij. ook als het wat verder rijden is.

Al blijft de voorkeur Brabant, lijkt me namelijk zowel voor B als voor Nl het meest centraal.

Is het een idee om bv een bedrijf uit te nodigen die, bv een betere claxon kan monteren op zo'n dag.

Dan snijdt het mes van twee kanten. Is maar een idee....

misschien zit er ergens een grote accessoire zaak die mee wil werken

3/9 it is..

Locatie NwGein, afslag 18 aan de A12.

ca 11.30-16.00

zie de claxon topic, kunnen we hier geen verkapte meeting van maken?

Dat wordt een beetje te veel.

Gaat echt om claxon inbouw en advies.

Max 12 m/v oid.