Voice dailing
1 1

15 berichten in dit topic

Aanbevolen berichten

Heeft iemend ervaringen met het instellen van de Voice dailing

voor de Sportage III?

Het wil mij maar niet lukken!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eerst druk je op de knop set up(clock) dan kun je vanuit het hoofdmenu met de draaikop verder werken.

Als je dan aan de tune knop draait selecteer je door een druk op de knop het phone menu.

Dan selecteer je de BT setup en kom je in een menu waar je twee keuze's hebt BT volume en BT language.

In BT language selecteer je Dutch en je spraakcommando's kunnen nu in het nederlands gegeven worden.

Je moet overigens wel je telefoon opnieuw koppelen nadat je de taal hebt veranderd.

Ik hoop dat je hier mee verder kunt ?

(pagina 4-145 van het instructieboek.)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heeft iemend ervaringen met het instellen van de Voice dailing

voor de Sportage III?

Het wil mij maar niet lukken!

Lukt dus niet in het Hollands !! Stel maar in op Engels en het lukt wel . Slechte beurt van Kia !!!!!!!!!!!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lukt dus niet in het Hollands !! Stel maar in op Engels en het lukt wel . Slechte beurt van Kia !!!!!!!!!!!!!

Bij staat die op Dutch en werkt perfect geen enkel probleem. Misschien heeft het te maken met de telefoon die je koppelt. Ik kan alles gewoon in het nederlands zeggen en hij belt perfect.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij staat die op Dutch en werkt perfect geen enkel probleem. Misschien heeft het te maken met de telefoon die je koppelt. Ik kan alles gewoon in het nederlands zeggen en hij belt perfect.

Werkt prima in het nederlands met een Samsung Soul

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb 2 toestellen gekoppeld aan de radio/cd via de BT een HTC Touch cruise en een Nokia 6021 die werken beide prima in het nederlands (dutch)

Misschien moeten we wel even een verschil maken tussen de BT van de radio/cd en de BT van de radio.navigatie want ik heb ergens gelezen dat er in die laatste combinatie vaker problemen zijn met de taal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De telefoon die ik probeer te koppelen is een HTC desire

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De telefoon die ik probeer te koppelen is een HTC desire

In het boekje staat dat je de knop op het stuur ingedrukt moet houden.

Dat werkt bij mij niet.

De methode van Thierry werkt wel, dus gewoon met de knoppen van de radio.

Daarna opnieuw je telefoon aanmelden en klaar.

NB wel BT op je telefoon aanzetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

In het boekje staat dat je de knop op het stuur ingedrukt moet houden.

Dat werkt bij mij niet.

De methode van Thierry werkt wel, dus gewoon met de knoppen van de radio.

Daarna opnieuw je telefoon aanmelden en klaar.

NB wel BT op je telefoon aanzetten.

Ik heb een HTC 740 gekoppeld en kan in NL dialen. De instructie in het boekje is zeker niet helder en met de knop vasthouden lukt het niet. Het is bij mij gelukt uiteindelijk, maar vraag me niet meer hoe. Ik vrees toeval.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem. In het engels geen probleem. In nederlands lukt het niet. Heb een afspraak hiervoor staan met de dealer

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier een link met een filmpje www.youtube.com/watch?v=-cmWYhHnU9g hierin World uitgelegt hoe u alles moet instellen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast asterix

Hier een link met een filmpje www.youtube.com/watch?v=-cmWYhHnU9g hierin World uitgelegt hoe u alles moet instellen.

Iemand de tekst "Transfer complete" gehoord??? :-)

Marcel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

1. Al enige hoop op voice dialing in het nederlands (ik heb m'n Sportage vanaf 1 okt. 2010)...

2. Ook iets te melden over het zwalken van de stuurbekrachtiging (stille recall actie van Kia NL?)

3. Handrem werkt alleen als deze volledig en met kracht wordt aangetrokken. Al twee keer terug in m'n Sportage moeten springen. Ik parkeer nu standaard met versnelling in z'n 1.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
1 1