Jump to content

SPORTAGE 3 GESPOT?

chuckion
 Share

Recommended Posts

Rond 10u30 vandaag in Heverlee aan de markt Dark gun metal SP3 1.7 crdi

Bijna dezelfde als ik heb besteld, maar ik moet nog veel langer w8en.

• Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In Hoogvliet Rotterdam een keer gereden direct achter 2 Sportage's. Ik vond dit zo leuk dat ik bijna de afslag miste bij een rotonde. Ik had nog wel even met z'n drieen willen blijven rijden.

Vandaag rond 10:30 uur op de A2 bij Eindhoven, richting Den Bosch:

Dark Metal Gun-kleurige met Duits kenteken (HS-..) en sticker 'NL' op de achterklep. Der Rudi???

Gisteren om 07:15 op de A8 tussen knooppunt Zaandam en knooppunt Coenplein richting de A10 een sportage 3 kleur sirius silver met caravan in de kleur wit/creme met blauwe strook aan onderkant gezien. Zeker lekker op vakantie!!!!???? :yes:

Vandaag, op het parkeergarage van Dorint Hotel op Schiphol een witte sportage 1.6 met panoramadak gezien met kenteken 72.....

Zal niet het hele kenteken er op zetten, weet niet of mensen dat wel op prijs stellen.

Rond 12 uur vandaag bij de buurman ( fruitboomgaard) SP3 Black Pearl .. kenteken gemist.

Voor diegene die verse Hollandse Kersen of ander fruit heeft gekocht ... eet smakelijk !!

mmmm...de maand juli begint er aan te komen en het begint nu toch wel wat te kriebelen bij me....

ff dealer bellen ?? neeee.. wel bellen... nie... wel bellen oftie al wat weet ?? neu... of wel ? wel bellen...nie bellen ?? hahahaha

Vandaag om ongeveer 10.30 uur 2 trailers vol met SP 3`s gingen vanuit de richting Den Haag richting R`dam /Europoort.

Groet,

vand.m

vanmiddag trailer gezien in Oudenaarde Oost vlaanderen, met 2 witte sportage op zagen er alle 2 de Sense uitvoering uit? Het was een zalig zicht! 3h later na mijn werk de Kia verdeler gepasseerd en ze stonden op de parking, weer 2 gelukkige eigenaars

greetzzzz

Vandaag 1tje gezien bij mij voor de deur toen ik uit het raam keek :lol:

Da's toevallig, had ik ook toen ik naar buiten keek alleen een andere kleur :D

Hallo allemaal ,

Wij hebben onze SP3 woensdag 29 Juni opgehaald , zijn gisteren 2 juli op de autobaan van Geel naar Tongeren een , jawel een SP3 tegengekomen , wij hebben eens goed naar elkaar gekeken , gelachen en elkaar begroet door met onze lichten naar elkaar te flikkeren , awel dit deed deugd . Dit doen we voortaan elke keer als we een SP3 tegenkomen , dit mag wel vind ik , door het ellendig lang wachten hebben we dit allemaal wel verdient .

groetjes Ingrid

Gisteren naar Gent gaan shoppen met de vrouw.In de ondergrondse parking direct al een Sportage gespot en tijdens het stappen naar het centrum er ook twee tegengekomen.Op de terugweg naar de parking er ook nog één gezien.De kleuren:allemaal WIT!!! Ik heb in het begin ook nagedacht over deze kleur maar dan uiteindelijk gegaan voor zwart.Niet dat het wit niet mooi is(vuiler wit was misschien wel beter geweest)maar het blijft op dit moment een modekleur en de vraag is als je deze zoveel ziet of je het wit binnen een paar jaar ook nog mooi vindt.

Zaterdag, eind van de middag, zagen wij (mijn vrouw, ik en de hond) een (uiteraard) mooie SP3 in het zwart met rode nummerplaten, die van Toverland in Sevenum (Limburg NL) naar buiten kwam en richting België insloeg. Natuurlijk ook even gezwaaid !

:)

Zondag 3 juli 2011 op E40 RICHTING Zeebrugge(Belgie) ter hoogte van Erpe Mere, een Darkgun Metal Sportage3 op het ene rijvak, een Sorrento op het middenrijvak en wij met "onze witte" Sportage3 op het andere rijvak. Zo hebben we het met 3 op een rij +- 40 km kunnen volhouden & geloof me ... In dit geval "kijkt men even" :)

Zondag 3 juli 2011 op E40 RICHTING Zeebrugge(Belgie) ter hoogte van Erpe Mere, een Darkgun Metal Sportage3 op het ene rijvak, een Sorrento op het middenrijvak en wij met "onze witte" Sportage3 op het andere rijvak. Zo hebben we het met 3 op een rij +- 40 km kunnen volhouden & geloof me ... In dit geval "kijkt men even" :)

Ja,vooral als er niemand kan passeren :lol::lol: .

Ja,vooral als er niemand kan passeren :lol::lol: .

Zie je het ook al voor je chrichri...? Chuckion en z'n 2 kompanen die broederlijk naast elkaar rijden, elk op een vak, aan een snelheid van zo'n 105 km/u, een beetje van links naar rechts zigzaggend zodat er zéker niemand langskomt..., en in hun kielzog en hele meute BMW's, Mercedessen, en Audies die waarvan de chauffeurs zitten te vloeken en te tieren dat het een lieve lust is, en dat over een afstand van 40 Km !!! Zou een goed scenario zijn voor in een film. laugh.giflaugh.giflaugh.gifwink.gif