Jump to content

smetjesmee

Heeft er emand een tip om de radio aan te laten staan terwijl motor niet draait ?

Recommended Posts

collega's

Terwijl ik de auto aan het wassen ben heb ik graag wat muziek op de achtergrond.

Het jammere is - in mijn geval toch - dat het systeem (fabrieksnavi) uitvalt na x-aantal minuten (een stuk of 10 min denk ik)

Er komt een melding op het display dat - als je de motor niet aanlegt - het systeem zichzelf uitschakelt binnen de 60 seconden, dit om de batterij te sparen.

Het contact afleggen en terug aanleggen is een oplossing, maar gedurende een poetsbeurt ben je daar dus een aantal keer zoet mee.

Weet er iemand een andere oplossing?

grtz, Kurt

collega's

Terwijl ik de auto aan het wassen ben heb ik graag wat muziek op de achtergrond.

Het jammere is - in mijn geval toch - dat het systeem (fabrieksnavi) uitvalt na x-aantal minuten (een stuk of 10 min denk ik)

Er komt een melding op het display dat - als je de motor niet aanlegt - het systeem zichzelf uitschakelt binnen de 60 seconden, dit om de batterij te sparen.

Het contact afleggen en terug aanleggen is een oplossing, maar gedurende een poetsbeurt ben je daar dus een aantal keer zoet mee.

Weet er iemand een andere oplossing?

grtz, Kurt

Ja,naar een MP3 speler luisteren terwijl je de wagen aan het wassen bent :lol:;) .

• Like 1

'k moet zeggen dat ik nog nooit zoveel originele tips gekregen heb... biggrin.gif

Daarom alleen al zou je lid worden van zo'n geinig forumpie! laugh.giflaugh.gif

Ik heb nog niet de sportage maar als je een wireless key hebt plaats hem eens in de voorziene plaats ( bakje armsteun). Hou me eens op de hoogte.

Ik heb nog niet de sportage maar als je een wireless key hebt plaats hem eens in de voorziene plaats ( bakje armsteun). Hou me eens op de hoogte.

Heb de wireless key niet. Moet het doen met de gewone sleutel.

Volgens mij gaat de radio ook uit bij wagens met wireless key.

Dat doet ie om de batterij te sparen. Flauw vind ik dat!sad.gif

'k Heb in al mijn vorige wagens nog nooit een platte batterij gehad, en zeker niet van de radio te laten aanliggen tijdens het poetsen.blink.gif

Heb de wireless key niet. Moet het doen met de gewone sleutel.

Volgens mij gaat de radio ook uit bij wagens met wireless key.

Dat doet ie om de batterij te sparen. Flauw vind ik dat!sad.gif

'k Heb in al mijn vorige wagens nog nooit een platte batterij gehad, en zeker niet van de radio te laten aanliggen tijdens het poetsen.blink.gif

Ik heb zelf zo'n start/stop systeem en ook bij mij gaat de radio na 10 minuten uit. Maar na twee keer op de start/stop drukken gaan opnieuw de 10 minuten in.

Ik heb zelf zo'n start/stop systeem en ook bij mij gaat de radio na 10 minuten uit. Maar na twee keer op de start/stop drukken gaan opnieuw de 10 minuten in.

Bij mij is dat ook zo sliams als ik de contactsleutel even terug op OFF zet en dan terug op ON.

Dan is ie ook terug voor 10 min. vertrokken.

'k Vind het wel ambetant om dat iedere 10 min opnieuw te moeten doen...

Maar aangezien er blijkbaar niemand een oplossing voor heeft denk ik dat het dan maar zelf zingen zal worden, vrees ik laugh.gif

Beter de buren waarschuwen zeker? laugh.gifwink.gif

Bij mij is dat ook zo sliams als ik de contactsleutel even terug op OFF zet en dan terug op ON.

Dan is ie ook terug voor 10 min. vertrokken.

'k Vind het wel ambetant om dat iedere 10 min opnieuw te moeten doen...

Maar aangezien er blijkbaar niemand een oplossing voor heeft denk ik dat het dan maar zelf zingen zal worden, vrees ik laugh.gif

Beter de buren waarschuwen zeker? laugh.gifwink.gif

Ik heb nog een oplossing.

Zorgen dat je binnen die 10 minuten de wagen hebt schoongemaakt :lol::P;) .

• Like 1

Ik heb gisteren de auto met de hand gewassen en even de radio er bij na een uur was ik klaar en de radio speelde nog steeds? dus ik heb er geen last van dat hij uit gaat

Powerboot, heb jij de fabrieksnavi zoals ik? Dat spul slurpt waarschijnlijk heel wat energie...dry.gif

Misschien hebben de eigenaars met een gewone radio daar geen probleem mee?

Powerboot, heb jij de fabrieksnavi zoals ik? Dat spul slurpt waarschijnlijk heel wat energie...dry.gif

Misschien hebben de eigenaars met een gewone radio daar geen probleem mee?

Sorry niet goed gelezen ik heb de standaard radio geen navi ja een tommie tommie

Het zijn hier weer de geweldige antwoorden die we te lezen krijgen :)

Ok één erbij:

" Een orkest inhuren om tijdens de duur van de schoonmaak van de wagen, de hits te beste te geven ?! " .... LiVe! :)