Jump to content
  • Sign Up
Jheroen

Filmproductiebedrijf zoekt voor productie een zwarte Sorento

Recommended Posts

Beste mensen,

Ik kreeg vandaag via het forum een mailtje met de volgende inhoud:

Voor de opnames van een nieuwe televisieserie zijn we op zoek naar een zwarte Kia Sorento. De serie die we maken heet 'Naranjina en de Kadekapers' en is een soort hedendaagse Pipi Lankous. Één van onze hoofdpersonen rijdt een auto en daarvoor zouden we graag een zwarte Kia Sorento willen gebruiken. De serie wordt gedraaid in de haven van Rotterdam.

We draaien een periode van 2 maanden ongeveer 10 a 15keer (onder voorbehoud) kunnen huren. De draaiperiode is van 4 juli t/m 3 september.

De auto wordt niet veel gereden en zal voornamelijk in beeld aankomen rijden of stil staan. Wel is belangrijk dat we elke keer dezelfde (soort) auto kunnen gebruiken.

De auto wordt dus gedurende de draaidagen verhuurd aan het productiebedrijf, ik neem aan dat hier een vergoeding voor beschikbaar wordt gesteld. Heb je interesse en ben je in het bezit van een zwarte Kia Sorento meld je dan via een PB met de nodige contactgegevens bij mij, ik stuur de gegevens dan door naar het bedrijf wat vervolgens contact met je op zal nemen.

Wellicht een leuke optie om je Sorento ´onsterfelijk´ te maken via deze serie :lol:

Guest Angelique

Beste mensen,

Ik kreeg vandaag via het forum een mailtje met de volgende inhoud:

[/size][/font]

De auto wordt dus gedurende de draaidagen verhuurd aan het productiebedrijf, ik neem aan dat hier een vergoeding voor beschikbaar wordt gesteld. Heb je interesse en ben je in het bezit van een zwarte Kia Sorento meld je dan via een PB met de nodige contactgegevens bij mij, ik stuur de gegevens dan door naar het bedrijf wat vervolgens contact met je op zal nemen.

Wellicht een leuke optie om je Sorento ´onsterfelijk´ te maken via deze serie :lol:

Jammer dat het voor mij zo ver weg is :(

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...