Ga naar inhoud

17 t/m 20 mei 2007 Vatertagstreffen (Duitsland)


Aanbevolen Berichten

Ferry, mogelijk dat er volgend jaar meer bij staan en dat we, mits in de buurt, met een grotere groep Nederlanders aanwezig kunnen zijn.

Ik zag op het Duitse forum dat de belangstelling voor VTT 2008 al groot is. Zeker al weer zo'n 40 a 50 aanmeldingen en men weet nog geen eens waar man naar toe gaat. Toch even anders dan hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...

Hallo Andr?,

Net terug van vakantie. Vandaar de late reactie.

Klopt, in Duitsland gaat het met iets meer enthousiasme dan hier in Nederland. Hopelijk wordt men hier ook wat meer enthousiast van het Forum en van de evenementen.

Men is nu bezig met een DVD-box te maken van het afgelopen evenement. Dit wordt, zover ik nu weet, een 5-DVD box (met 5 DVD's met foto's en films van het evenement). Ongelovelijk hoeveel digitale informatie verzameld is op deze dagen. Dat wordt dus een hele avond inruimen om alles te bekijken.

De DVD Box is nog niet af, maar zal binnenkort te bestellen zijn tegen een zeer gering bedrag (tegen maak en verzendkosten).

Ik zal jullie hiervan op de hoogte houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...

Wij hebben ook al aangemeld voor VTT 2008. En wij gaan ook naar Scotland voor de ontmoeting in Stirling. Met de ferry naar Newcastle en van daar naar Stirling is ongeveer 3 uur rijden. Het is weliswaar alleen maar voor 1 dag, de ontmoeting is op 8 september. Maar wij gaan vanaf 6 september tot 10 september, het is dus een lang weekend. Mooi om de omgeving te verkennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...