Geluid van een krekel bij rijden met open ramen
0

4 berichten in dit topic

Aanbevolen berichten

Sinds de vakantie heb ik het geluid van een krekel onder de auto. Bij een bezoek aan kia in Frankrijk werd ingeschat dat het het druklager betrof. Bij licht intrappen van de koppeling (die verder normaal werkt) is het geluid weg. Nu bij de dealer in Lelystad geweest die denkt dat er ruimte zit op de vorken waarmee het lager wordt bediend en niet het lager zelf. Wacht af want ze gaan te rade bij Kia. Dealer Metz in Lelystad is overigens altijd zeer klantvriendelijk. Als je langs komt wordt je altijd direct geholpen top!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sinds de vakantie heb ik het geluid van een krekel onder de auto. Bij een bezoek aan kia in Frankrijk werd ingeschat dat het het druklager betrof. Bij licht intrappen van de koppeling (die verder normaal werkt) is het geluid weg. Nu bij de dealer in Lelystad geweest die denkt dat er ruimte zit op de vorken waarmee het lager wordt bediend en niet het lager zelf. Wacht af want ze gaan te rade bij Kia. Dealer Metz in Lelystad is overigens altijd zeer klantvriendelijk. Als je langs komt wordt je altijd direct geholpen top!

Met het smeren en schoonmaken van de as waarop het druklager zit is het geluid weg. Afwachten of het niet terug komt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dag denni,ik heb er al drie keer een nieuw druklager inlaten zetten en nu is het over!!Dit alles onder garantie.Grt,Bert.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dag denni,ik heb er al drie keer een nieuw druklager inlaten zetten en nu is het over!!Dit alles onder garantie.Grt,Bert.

Wat waren jouw klachten dan. Bij mij is het geluid weg maar de koppelingspedaal is minder soepel in te trappen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
0