Jump to content
Kina

Audio Radio\Navigatie Cee'd SW

Recommended Posts

Sinds kort (2 weken) rij ik een de Cee'd SW Brooklyn. Met ingebouwd navigatie.

Ik kom hierbij een aantal vreemde bedieningsproblemen tegen:

- Ik heb de radio aangezet en kan hem alleen maar uitschakelen met de druk\draaiknop waarmee ik het volledige systeem (navigatie\telefoon etc.) uitzet.

De enige mogelijkheid om de radio niet te horen is door het volume te dempen.

- De stem van de navigatie kan niet gewijzigd worden. (Het is nu een damesstem met een brabants\belgisch accent.)

- Wil ik bij mijn navigatie het geluid uit hebben staan dan moet ik dat iedere keer als ik de navigatie start opnieuw instellen. Kan dit als standaard ingesteld worden.

- Sluit je een usbstick aan wordt deze ingelezen en begint hij direct een nummer te spelen. Ik wil zelf kiezen welk nummer er afgespeeld wordt. (dus geen autostart)

- Er ontbreekt een Stop\Pauze knop. Je kan natuurlijk wel het geluid tijdelijk uitschakelen maar bij mp3 audiobooks mis je dan een deel.

Ik heb de handleiding volledig doorgelezen en bij de faq op de Kia website gezocht maar hierover niets gevonden.

Zijn er meer die bovenstaande punten als gebreken beschouwen? Of heeft iemand een oplossing gevonden?

Hoi kina,

Helaas kun je deze problemen naar mijn weten niet zomaar oplossen doormiddel van instellingen.

Wat ik je wel aan kan raden bij het spelen van een audiobook te switchen naar radio/ of de uitknop te gebruiken om te "pauzeren"