Ga naar inhoud

KIA Contact Groep België


Alex VB

Aanbevolen Berichten

  • 4 weken later...

Het was idd leuk om de anderen te ontmoeten en ff te kijken in de keuken van KMBE. Ze weten wat wij willen en wij weten wat zij willen. Bij beide "kampen" zijn er ambities en ideeën die erg goed aansluiten..

Op naar de volgende meeting waarbij KCGNL ook aanwezig zal zijn..

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


We zijn inderdaad héél goed ontvangen geweest, niet enkel de aftersales manager van KIA Belgium was bij het kennismakingsgesprek aanwezig maar ook de hoofdverantwoordelijke van de sales, de communication manager en de algemeen directeur? als ik het goed onthouden heb. Allemaal gedreven mensen in hun job die allen hetzelfde doel voor ogen hebben; van Kia een topmerk maken mét enkel en alleen tevreden klanten. Het KIA forum en het oprichten van KIA contact group BE vinden zij een goed initiatief had ik de indruk, uiteraard beseffen ook zij dat er naast véél positieve feedback ook soms negatieve feedback op een forum kan gepost worden maar we hebben hen denk ik ervan toch kunnen overtuigen dat dit door de medeforummers en de moderatoren op de correcte wijze in goede banen word geleid, een forum is een positief medium zolang het maar geen eigen leven gaat leiden en na reeds een half jaar op dit forum te vertoeven durf ik alvast te stellen dat dit één van de beste gemodereerde fora is die ik tot dusver heb bezocht.

Technische topics hebben we bij deze eerste kennismaking nog niet echt aangekaart, dat is meer de bedoeling bij een volgend samenkomen doch toch even gehad over de NAVI update van recent afgeleverde KIA's die soms al van 2009 zouden zijn, er zijn slechts tot nu toe een tweetal meldingen van klachten hieromtrent bekend in Belgie, dus minder een 'hot item' dan in Nederland blijkbaar. Ze wezen er wel op als het om wagens gaat die enige tijd op stock hebben gestaan dit normaal is maar dan is het aan de betreffende dealer om hier een commerciele tussenkomst te maken en de wagen te voorzien van de recentste kaart...

Positief dus, de eerste steen is gelegd!!! Vergelijking met Nederland? Alex is hier meer de aangewezen persoon om hier over te oordelen denk ik maar ik denk dat het er in Nederland iets losser en ontspannender aan toe gaat, Belgen gaan van nature uit eerst meer 'de kat uit de boom kijken' maar eens men mekaar wat beter leert kennen loopt het dan ook wel lekker los nietwaar? Ik kijk alvast uit naar de meeting Belgie-Nederland en volgende...

Greetz Dominick.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Positieve feedback, thnx. Dominick! Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft NL'ers en Belgen.

Maar slowstarters zijn wel de beste doorstarters! Laat dat een compliment zijn!

We'll meet somewhere, sometime, maybe soon!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...

Hallo allemaal,

Ik heb blijkbaar voor wat verwarring gezorgd.

In Nederland bestaat er toch een website "mijnKia" waarbij elke Kia-eigenaar een soort van onderhoudboekje heeft.

Quote van de site:

" MijnKia heeft alleen maar voordelen voor u. Zo kunt u alle gegevens en documentatie over uw auto terugvinden, direct een afspraak maken bij de Kia-dealer / Kia-reparateur. En u profiteert van exclusieve aanbiedingen en acties. "

Ik wil zeker geen apart BE forum voorstellen.

grtjs

Kurt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bestaat dat mijnkia dan niet in BE ?

Dat zou je dus eens kunnen overleggen met KiaMBE

Dat hele MijnKia is natuurlijk wel een marketingtool.

Ik moest wel zelf aangeven wat mijn km stand was.

Daarnaast klopt het in NL niet met de OH intervallen in de boekjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bestaat dat mijnkia dan niet in BE ?

Bestaat dus inderdaad NIET. Ikzelf vond het ook vreemd dat NL het wel had en wij niet.

Het zou een goede aanvulling op de service zijn mocht dat in het leven geroepen worden voor BE.

Bij een volgende bijeenkomst met de KCGBE brengen we het zeker eens ter sprake...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 5 jaar later...

In belgie bestaat er MyKia.
Mykia.com is de website. Er is ook reeds een ios app beschikbaar. Hier vind je de gegevens van je wagen terug. Kan je ook onderhoud etc raadplegen. Het is (denk ik) een soort van afgeslankte versie van mijnkia.nl

Bij mij heeft de dealer het vorig jaar geactiveerd voor mij dmv van mijn vin nr. (Wel op vraag van mij of belgie ook zo iets had, was toen nog in ontwikkeling zei hij. Bij lancering ervan ineens voor mij in orde gebracht)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • xtra40 heeft topic losgemaakt

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...