Jump to content

Remko .me

Kia Rio CP Super Pack

Recommended Posts

Je zou eest kunnen kijken en vergelijken.

Ik heb zelf een no claim beschermer erbij zitten, je pint je zelf wel vast bij een verzekering maatschappij, maar dan mag je 1keer per jaar schade hebben zonder erop achteruit te gaan.

Maar je premie gaat wel omlaag als je geen schade hebt

Wat betaal jij dan veel? Waar ben je verzekerd?

Kbc verzekeringen in België.

Heb naar een 'goedkopere' oplossing gezocht en gevonden, maar die maatschappij heeft zolang gewacht om mijne opzeg te doen dat ik nu dus verplicht ben nog een jaar langer bij Kbc verzekerd te zijn.

Dodo Juice White Diamond zit erop.

Hoe kun je de wax eraf halen, de auto van mij komt uit juni dus zal het er wel vanaf zijn?

Waar koop je het voordeligst de wax die jij gebruikt?

ik moet alleen nog wel een keer een 2e waxlaag aanbrengen want ik zag vanavond dat er sommige stukjes niet helemaal lekker schoon zijn geworden, JAMMER maar dat kwam ook door het weer.. ik kreeg de wax heel moeilijk droog met de regen.. :(

Dus ik denk zondag nog even een nieuwe waxlaag erop knallen

8 uur maar? heb je machinaal gewerkt? :P

Haha nee grapje, ik was vorige week ook 8 uur bezig en de dag erna heb ik nog eens 6 uur aan de ruiten en het interieur besteed :P

• Like 1

Haha hijs van binnen niet echt super schoon, alleen gestofzuigd.. :( 8 uur met alleen buiten maar de wax is niet droog geworden dus wordt zondag denk ik als het lekker warm is met zonnetje

pffff 8 uur me liefde voor de auto gaat ver maar zover :wink:  als je het er voor over hebt en het resultaat is er ook naar dan ziet het er zeker mooi uit alleen zou ik "gek" worden als ik dan de volgende morgen wakker zou worden en er meteen vogelpoep op me auto zou zitten, lol

• Like 1