Ga naar inhoud

Forum geupgrade en voorzien van een nieuwe look


Jheroen

Aanbevolen Berichten

  • Administrators

Beste allemaal,

Het forum is geupgrade naar de laatste versie van de forumsoftware. Daarbij heb ik ook een andere skin geinstalleerd.

Deze skin heeft een leuke functie en dat is dat je de basiskleuren zelf in kunt stellen middels het kwast icoontje rechts bovenin. Zo bekijkt iedereen de content op zijn / haar eigen manier :innocent: .

Daarnaast zijn er veel wijzigingen doorgevoerd in allerlei functies en er zijn ook de nodige aanpassingen gedaan aan onder meer de zoekfunctie.

Ik zou zeggen bekijk het allemaal eens en als je vreemde dingen tegenkomt waar ik iets aan kan doen meld het dan in dit draadje :cool: . Ik zal hier en daar nog zaken aan moeten passen qua vertaling en functies maar dat duurt te lang om daarvoor het forum offline te houden.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb 'm spontaan even roze gemaakt :-)

Het is even wennen natuurlijk, maar dat komt best wel weer goed. :clap:

Nu heb ik een behoorlijk groot scherm, maar het valt me meteen op dat de garage 2 rijen met foto's zijn en ik een horizontale scrolbar heb op de homepage. Valt daar nog wat aan te knutselen?

En is het misschien ook mogelijk dat de mods ook een nederlandse versie krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Administrators

Heb 'm spontaan even roze gemaakt :-)

Het is even wennen natuurlijk, maar dat komt best wel weer goed. :clap:

Nu heb ik een behoorlijk groot scherm, maar het valt me meteen op dat de garage 2 rijen met foto's zijn en ik een horizontale scrolbar heb op de homepage. Valt daar nog wat aan te knutselen?

En is het misschien ook mogelijk dat de mods ook een nederlandse versie krijgen?

Hoi Ang,

Ik heb ook zitten rommelen met de breedte, ik denk dat ik em standaard op iets smaller zet zodat dit niet voor gaat komen. Laat even weten of het daarmee opgelost is, ik ga het nu wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Ang,

Ik heb ook zitten rommelen met de breedte, ik denk dat ik em standaard op iets smaller zet zodat dit niet voor gaat komen. Laat even weten of het daarmee opgelost is, ik ga het nu wijzigen.

De scrollbalk is hier nu weg. De garage bovenin lijkt nog steeds te breed, die geeft 2 rijen met foto's. Maar misschien zijn de foto's wel gewoon te groot:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik verwacht wanneer je op 'nieuwe berichten' klikt, je dan ook de nieuwste berichten kunt lezen in dat topic.

Althans, dat lijkt mij logisch. In plaats daarvan worden de ongelezen berichten in dat topic op gelezen gezet....vreemd!

Misschien tekst of functie aanpassen? Kan dat überhaupt?

Voor de rest ziet er erg strak uit moet ik zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik verwacht wanneer je op 'nieuwe berichten' klikt, je dan ook de nieuwste berichten kunt lezen in dat topic.

Althans, dat lijkt mij logisch. In plaats daarvan worden de ongelezen berichten in dat topic op gelezen gezet....vreemd!

Misschien tekst of functie aanpassen? Kan dat überhaupt?

Voor de rest ziet er erg strak uit moet ik zeggen!

Als je op het rode blokje rechts klikt ga je wel rechtstreeks naar het nieuwste bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...