zekering van de electrische buitenspiegels
2 2

4 berichten in dit topic

Aanbevolen berichten

hallo we hebben een Kia Sephia die of erge schade heeft gehad of later is ingevoerd. is nl in bezit van een kenteken uit 2004.

nu werken de electrische buitenspiegels niet, heb de zekeringen onder het dashbord gevonden alleen zit daar geen zekering van de buiten spiegels wie weet waar deze wel zit? :no:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

hallo we hebben een Kia Sephia die of erge schade heeft gehad of later is ingevoerd. is nl in bezit van een kenteken uit 2004.

nu werken de electrische buitenspiegels niet, heb de zekeringen onder het dashbord gevonden alleen zit daar geen zekering van de buiten spiegels wie weet waar deze wel zit? :no:

heb je er geen handleiding meer bij dan ???? daar staat als het goed is ook een zekering lijst in

meestal is het gewoon een haperende schakelaar en als je een keer of tig de schakelaar bediend

werkt het meestal weer (bij mijn rio uit 2004 wel )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

heb je er geen handleiding meer bij dan ???? daar staat als het goed is ook een zekering lijst in

meestal is het gewoon een haperende schakelaar en als je een keer of tig de schakelaar bediend

werkt het meestal weer (bij mijn rio uit 2004 wel )

nee zat er niet meer bij heb al flink wat gerommeld met de schakelaar heeft nog niet geholpen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

nee zat er niet meer bij heb al flink wat gerommeld met de schakelaar heeft nog niet geholpen

Ja jammer is dat

Heb ook nog het web afgespeurd voor je maar nergens een handleiding te vinden

Dus word het ouderwets meten met een multimeter of een test / proeflampje

Meestal zitten er in de wagen zekeringen onder het dachbord

Maar ook onder de motor kap

Als je met een lampje even al je zekeringen af test weet je of dat dat goed is ( spiegel bediening kan ook bij een andere zekering zitten aangesloten )

Dat doe je door je contact aan te zetten de enekant van het lampje op een massa punt van je wage te houden( kaal metaal van je auto)

En met de andere kant telkens tegen het kale puntje vanje zekering aan te houden elke Zekering heeft twee van deze punjes zo dat je weet als je aan bijde zijde stroom hebt staan je lampje brand is er een zekering stuk dan brand je lampje maar op een zo een puntje

Maar als alle zekeringen goed zijn kan je ook nog een draad breuk hebben in je deur met waar je bediening zit

Het beste is dan om even onder je bedienings paneel te meten

Dit is voor mij als monteur makenlijk gezegt natuurlijk

Ik hoop dat je hier iets mee kunt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
2 2