Tzeunis Geplaatst 12 Maart, 2012 Geplaatst 12 Maart, 2012 Ola! Weet iemand of er een 3rd party GPS radio voor de Picanto is? Ik bedoel dan iets in de trend van een chinaGPS device ofzo? Graag waar ik zelf mijn navigatie kan opzetten. Heb al gezocht op het net, maar niks gevonden. Heeft de Picanto andere namen overzees toevallig? Quote
jutter Geplaatst 12 Maart, 2012 Geplaatst 12 Maart, 2012 Ola! Weet iemand of er een 3rd party GPS radio voor de Picanto is? Ik bedoel dan iets in de trend van een chinaGPS device ofzo? Graag waar ik zelf mijn navigatie kan opzetten. Heb al gezocht op het net, maar niks gevonden. Heeft de Picanto andere namen overzees toevallig? Morning Quote
bigmac Geplaatst 12 Maart, 2012 Geplaatst 12 Maart, 2012 alle 2-din radio's zouden toch moeten passen in principe? (gesteld dat je een standaard 2-din dashboard-frame hebt) http://www.chinavasion.com/product_info.php/pName/stargate-7-inch-touch-screen-car-media-system-and-gps-navigator/ Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.