Tzeunis Posted March 12, 2012 Posted March 12, 2012 Ola! Weet iemand of er een 3rd party GPS radio voor de Picanto is? Ik bedoel dan iets in de trend van een chinaGPS device ofzo? Graag waar ik zelf mijn navigatie kan opzetten. Heb al gezocht op het net, maar niks gevonden. Heeft de Picanto andere namen overzees toevallig? Quote
jutter Posted March 12, 2012 Posted March 12, 2012 Ola! Weet iemand of er een 3rd party GPS radio voor de Picanto is? Ik bedoel dan iets in de trend van een chinaGPS device ofzo? Graag waar ik zelf mijn navigatie kan opzetten. Heb al gezocht op het net, maar niks gevonden. Heeft de Picanto andere namen overzees toevallig? Morning Quote
bigmac Posted March 12, 2012 Posted March 12, 2012 alle 2-din radio's zouden toch moeten passen in principe? (gesteld dat je een standaard 2-din dashboard-frame hebt) http://www.chinavasion.com/product_info.php/pName/stargate-7-inch-touch-screen-car-media-system-and-gps-navigator/ Quote
Recommended Posts