Ga naar inhoud

Rio meeting - De Meern (27-05-2012)


Aanbevolen Berichten

Bij De Meern langs de A12 is een grote parkeerplaats bij het AC Restaurant. Daar worden vaker meetings georganiseerd, ligt lekker centraal en is makkelijk te bereiken.

Inderdaad en goed idee, hier een kleine impressie van deze locatie:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kom wel, maar wil wel weten wanneer....dussssssss afwachten maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kom wel, maar wil wel weten wanneer....dussssssss afwachten maar.

Als je maar muziek gaat maken

we zijn zeer nieuwsgierig

maak maar een mooie Jam sessie op die dag

Grtz Listige

Link naar reactie
Delen op andere sites


MMmmm, klinkt aantrekkelijk, ^_^

Maar geen ruimte voor een drumkit en vrouw en kind in de auto.. :no:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het lijkt mij 'n beetje saai te worden als je allemaal hetzelfde model + modeljaar hebt; je ziet minimale verschillen en heel extreem aangepaste versies zullen er nog niet zien, in die paar maand dat de nieuwe Rio's verkrijgbaar zijn.

Maar misschien handig om een Poll te maken hier op de site om te turfen hoeveel belangstelling er is en hoe men zo'n meeting graag zou willen zien.

Het maakt nogal een verschil of je met 5 of 50 mensen samenkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Big

Bedankt voor de info

Maar we willen afgezonderd handelen

Was ook beslist niet de bedoeling deze meeting op te nemen in de toeterverherinenombouwdag hoor :wink:

Ik geef alleen haken en ogen aan w.b. organisatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het lijkt mij 'n beetje saai te worden als je allemaal hetzelfde model + modeljaar hebt; je ziet minimale verschillen en heel extreem aangepaste versies zullen er nog niet zien, in die paar maand dat de nieuwe Rio's verkrijgbaar zijn..

Verkeerd gevoel Blue

Je wilt niet weten wat voor een emoties en spontaniteit er loskomt bij zulke meetings

Ook al zullen er meerdere dezelfde modellen en kleuren elkaar mixen het is een eendracht.

een familie daar gaat het om.

Ps :zie ingezonden youtube link :JJFS

ironisch:ik zie hoofdzakelijk blauw

Gaaf toch!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ah, dat is een leuke discussie.

Gaan we die verder aan in een ander draadje ?

Die wil ik best opstarten, maar ik weet niet hoe jullie forum berichten lezen en daarop reageren.

Zelf klik ik laatste nieuws of "bekijk nieuwe inhoud"

Velen zitten alleen in hun eigen type deel en dat is jammer voor de merkbeleving.

Missen bijv. enorme poetservaringen bij een ander type Kia

Nieuw draadje ?

Ga je daar dan ook op reageren ?

grtz!

Link naar reactie
Delen op andere sites


We zijn vanaf hier aan het inventariseren of er interesse is om een meeting met Rio's, daarom ben ik dit topic ook hier begonnen.

Dus wat mij betreft gaan we ook gewoon in dit topic verder, ik zal een lijst met geinteresseerden bijhouden in de startpost als ik de rechten daarvoor heb zodat we precies weten wie kan komen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Tegen de tijd dat alles geregeld is en de plaats en datum bekend zijn misschien leuk om met de mensen die uit zeeland komen samen te rijden...zijn er meerdere uit zeeland heb ik al gezien. spreken we gewoon ergens langs de snelweg af.

wordt vervolgd!

ben benieuwd, lijkt me leuk worden!

ja kunnen we doen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tegen de tijd dat alles geregeld is en de plaats en datum bekend zijn misschien leuk om met de mensen die uit zeeland komen samen te rijden...zijn er meerdere uit zeeland heb ik al gezien. spreken we gewoon ergens langs de snelweg af.

wordt vervolgd!

ben benieuwd, lijkt me leuk worden!

We kunnen het zo regelen dat er per provincie idd iets geregeld word

Ik kom zelf uit Gelderland

m.a.w per provincie een verzamelplaats en dan in colonne naar het Meeting point?

vergt wel een organisatie maar wel super gaaf :winkiss:

Door het hele land op elke snelweg colonnes Rio,s naar 1 Meeting point

we halen de voorpagina krant :excl2:

Link naar reactie
Delen op andere sites


We kunnen het zo regelen dat er per provincie idd iets geregeld word

Ik kom zelf uit Gelderland

m.a.w per provincie een verzamelplaats en dan in colonne naar het Meeting point?

vergt wel een organisatie maar wel super gaaf :winkiss:

Door het hele land op elke snelweg colonnes Rio,s naar 1 Meeting point

we halen de voorpagina krant :excl2:

Het idee is goed! Maar dat terzijde: heb je je al voorgesteld? Ik zie opeens een naam en een avatar en groot enthousiasme, maar met wie hebben we te doen? Wat voor Rio rijd je? Maak even een topic aan in het voorsteltopic. Als je dit al hebt gedaan mag je mijn bericht als niet gestuurd beschouwen :P

P.S. Ik ben erbij, zolang de datum mij uitkomt!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat samen rijden zullen we gewoon onderling moeten regelen op welke manier dan ook. We houden tip topic dan een beetje schoon en zo is het handiger om de animo te checken.

Voor zover ik kan zien is er best al wat animo. Denk dat we het door moeten zetten. Ook al komen er 10 RIO's dan is het ook leuk. Het leukste is wel om het bij de RIO's te houden maar de rest uitsluiten is ook weer niet de bedoeling. Wie weet zijn er mensen die twijfelen over de aanschaf van een rio, die zijn wat mij betreft ook gewoon welkom. Sowieso gaat dat wel gebeuren als mensen al die rio's zien. Wel handig als JJFS die rechten heeft ja om bovenin bij te houden wie er interesse hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ga Maandag even contact opnemen met Kia Nederland

:online2long:

Sponsor?

Houd jullie op de hoogte

Grtz listige

Prima, alleen hoe zie je dat voor je een sponsor?

Misschien kan ook de lokale Dealer iets betekenen ? Heeft iemand zijn auto in die buurt gekocht ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hangt ook af van het tijdstip en de duur van de meeting of er een AC bij moet zitten. Het is altijd fijn als er eten en drinken in de buurt is natuurlijk.

Wat voor meerwaarde zou dat experience center hebben ? behalve dat het van Kia is... op zondag zijn ze gesloten ( mocht het een zondag worden )

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar april/mei, maar we zullen een aantal zondagen kiezen waarop we gaan stemmen en de dag met de meeste stemmen zal het dan worden.

Ik wacht nog even op de forum rechten (als dat lukt) en dan zal ik de startpost updaten met een poll en de geïnteresseerden.

Er is duidelijk genoeg animo voor, dus we gaan dit zeker organiseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...