Ton van Daal Geplaatst 7 Mei, 2012 Geplaatst 7 Mei, 2012 Ik heb mijn Samsung Galaxy G2 gekoppeld aan de radio van mijn Kia Rio. Alles werkt perfect. De contacten worden gedownload, en mijn logbestand word gedownload. Als ik probeer te bellen dan hoor ik de telefoon niet overgaan, ik zie wel in het scherm dat ik bel. Als ik contact heb met de geen die ik bel, dan hoor ik niets, maar ik ben dan wel te verstaan voor de persoon die ik bel. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen? Quote
xtra40 Geplaatst 8 Mei, 2012 Geplaatst 8 Mei, 2012 Ik heb mijn Samsung Galaxy G2 gekoppeld aan de radio van mijn Kia Rio. Alles werkt perfect. De contacten worden gedownload, en mijn logbestand word gedownload. Als ik probeer te bellen dan hoor ik de telefoon niet overgaan, ik zie wel in het scherm dat ik bel. Als ik contact heb met de geen die ik bel, dan hoor ik niets, maar ik ben dan wel te verstaan voor de persoon die ik bel. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen? heb je al geprobeert als je dan met iemand aan de lijn bent om je geluid harder te zetten als je belt dan kan je gewoon met je stuurwiel bediening het geluid van de telefoon op de radio harder te zetten en zo zonder dat het geluid van de radio zelf harder word als je hebt opgehangen ik neem aan dat je teminsten een orginele radio hebt ??? Quote
Brambeer Geplaatst 8 Mei, 2012 Geplaatst 8 Mei, 2012 Stekkertje richting de speakers los? Mijn ouders hadden laatst precies hetzelfde probleem met een Skoda Yeti en daar bleek er een stekkertje niet te zijn aangesloten. Succes! Quote
Ton van Daal Geplaatst 8 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 8 Mei, 2012 In de Kia Rio zit gewoon de standaard radio. Ik heb geprobeerd te bellen en aan het stuurwiel, harder te zetten , maar zonder resultaat, ook nog gecontroleerd op de telefoon, maar deze staat op zijn hard. Ik zal eens proberen met een andere telefoon, als die het wel doet, ligt het aan de telefoon. En anders blijft de mogelijkheid van een los stekkertje nog over. Bedank voor de tips. Quote
ikkuh Geplaatst 17 Juni, 2012 Geplaatst 17 Juni, 2012 (standaard radio) kan iemand mij vertellen hoe het kan, dat ik wel kan bellen via de phone fuctie ( ik kan alles horen ) maar de andere kant kan mij niet horen ?? Iemand een idee ?? ik weet het niet meer bvd voor reactie. Rob.. Quote
bruintjebeer1111 Geplaatst 18 Juni, 2012 Geplaatst 18 Juni, 2012 Hoi mensen. Weet iemand hoe je precies doet om je contacten in je Kia rio radio te zetten. Zodat je dit maar een maal hoeft te doen. Kun je dan ook nog een tweede of derde telefoon gebruiken en die lijst er ook in zetten. Ik heb een Samsung Note. Er word ook steeds gesproken dat je de automatische synchonisatie uit moet zetten. Ik wil graag dat ik er ook uit kom ik ben een leek op dit gebied. En ja ik heb het boekje gelezen maar kom er nog steeds niet uit. Kan iemand dit stap voor stap uit leggen. Dank je wel voor de moeite. Gr Eric en Cindy Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.