Jump to content
listige

Info :Rio meeting - De Meern 27-05-2012 !

Recommended Posts

En anders was het ook geen probleem hoor Smart als het een oudere rio was.

Ik wordt er een beetje moe van eigenlijk al dat gezeur en gezever over als je geen rio hebt ben je niet welkom. En dat wil ik dan ook nu uit de wereld helpen.

Dat is gewoon onzin en Listige heeft dat dan misschien niet handig neer gezet in zijn ene bericht met dit tekentje :death: dat kan iedereen wel eens overkomen.

Jullie zijn allemaal weldenkende volwassenen mag ik toch hopen en dat zal je ook begrijpen dat het niet een afgesloten terein is en als je dan komt met je venga of wat voor een auto dan ook dat je dan weg wordt gestuurd?.

Je kan komen met wat voor auto dan ook, al kom je met een golf 3 of een opel manta.

Het is alleen een RIO meeting en geen kiaclub meeting, daar komt ook wel wat meer bij kijken om die te organiseren en als dit een succes is dan is de volgende misschien wel een kiaclub meeting. Ik mag hopen dat je dat ook kan begrijpen.

Bij deze ben je aangemeld firefighter, ik zal het doorgeven aan J-J en ik verwacht dat als je er nog niet bij staat je nummer 31 krijgt.

En verder graag on topic en niet de hele tijd reacties lopen geven die nergens op slaan.

bedankt.

Jammer dat ik er waarschijnlijk niet bij kan zijn, had graag een kijkje willen nemen! Stel dat ik nou onverwachts nog kan komen, is dat dan ok? Dit ivm. Met het aanmeldingsformulier....

Veel plezier allemaal!

Je kan altijd komen. Misschien dag er een kia pakket wordt samengesteld en die zou je

Dan mis kunnen lopen ( misshien ook niet ) maar komen kan je natuurlijk altijd. Je kan eventueel dat formulier( met je type enz) invullen en meenemen maar echt aanmelden hoeft niet als je het niet zeker weet

Nou, mochten jullie me zoeken zondag: ik ben degene met die mooie dikke kras op de achterbumper! :online2long: Omdat een of andere randdebiel niet kon inparkeren op een plek met meer dan genoeg ruimte :death: Zijn/Haar auto stond er nog naast met duidelijke schade op de voorbumper (en mijn zwarte lak erop) dus heb een briefje onder de ruitenwisser gedaan. Hopelijk hebben ze het fatsoen om contact op te nemen en het netjes af te handelen. Wordt gewoon een verzekeringsdingetje, maar voor zondag zal het niet verholpen zijn helaas...

Guest Warmentuuter

Nou, mochten jullie me zoeken zondag: ik ben degene met die mooie dikke kras op de achterbumper! :online2long: Omdat een of andere randdebiel niet kon inparkeren op een plek met meer dan genoeg ruimte :death: Zijn/Haar auto stond er nog naast met duidelijke schade op de voorbumper (en mijn zwarte lak erop) dus heb een briefje onder de ruitenwisser gedaan. Hopelijk hebben ze het fatsoen om contact op te nemen en het netjes af te handelen. Wordt gewoon een verzekeringsdingetje, maar voor zondag zal het niet verholpen zijn helaas...

Altijd weer jammer dat je dit gebeurd.

Maar wat kan je doen als ze geen contact opnemen ondanks de zwarte verf op de voorkant.

Aangifte doen bij de politie?

aangifte ja, zou daar niet te lang mee wachten en ik mag hopen dat je foto's hebt... ik heb net toevallig al een foto gemaakt van een werkbusje die vlak achter mijn auto geparkeerd staat met een trekhaak eraan. Ik ben er al bang voor...en ik zie mijn auto pas weer om 19:00 al die tijd staat hij langs een drukke weg ingeparkeerd. Ga daar nog eens wat anders op vinden want het is gewoon wachten tot het een keer fout gaat.

Mijn vriendin kreeg een tijdje terug een cadeau van een medelander, 700 euro schade aan het dak. Hij gooide het van een viadukt af. Ik reed erachter en mijn auto was ook geraakt. helaas dat ventje niet te pakken gehad... denk dat hij een jaar of 12- 13 was maar die had vrees ik op het IC gekomen wegens onverklaarbare reden. 12 of 13 jaar boeit me op zo'n moment niks. ze had dood kunnen zijn.

Da's K$#@@%. Mag toch hopen dat je foto's gemaakt hebt en het kenteken genoteerd ?

Tegenwoordig heeft toch elke (beetje telefoon) een camera ingebouwd.

Hoop dat je actie, briefje onder de ruitenwisser, het gewenste resultaat oplevert.

Bij zulke voorvallen direct getuigen (bij)zoeken en aangifte doen. Mocht het tot "problemen"

komen heb je in ieder geval bewijs.

Suc6

Grtz.

Specialmade

ik heb zeker foto's gemaakt en zelf ook nog iemand die er getuige van was. vrij bizar was dat allemaal want ik zat in een restaurant te eten en ging even naar mijn auto om de meter bij te vullen. ik wilde alweer weg lopen toen er iemand naar me toe kwam die het had zien gebeuren. anders had ik vanmorgen bij daglicht waarschijnlijk pas gezien. ik heb nog geen belletje gehad van de andere bestuurder... volgens de politie moet je ze 2-3 dagen de tijd geven om te reageren en daarna aangifte doen van het verlaten van plaats ongeval o.i.d.... even afwachten dus.

Verlaten plaats ongeval waarbij aan een ander materiële schade is toegebracht.

wegenverkeerswet 1994 ( art 7 )

Artikel 7

1 Het is degene die bij een verkeersongeval is betrokken of door wiens gedraging een verkeersongeval is veroorzaakt, verboden de plaats van het ongeval te verlaten indien: a. bij dat ongeval, naar hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden, een ander is gedood dan wel letsel of schade aan een ander is toegebracht; b. daardoor, naar hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden, een ander aan wie bij dat ongeval letsel is toegebracht, in hulpeloze toestand wordt achtergelaten. 2 Het eerste lid, aanhef en onderdeel a, is niet van toepassing op degene die op de plaats van het ongeval behoorlijk de gelegenheid heeft geboden tot vaststelling van zijn identiteit en, voor zover hij een motorrijtuig bestuurde, tevens van de identiteit van dat motorrijtuig. Dus hij is in gebreke! aanklagen, slapeloze nachten, missen van de 1e prijs bij de rio meeting voor best gepoetste auto, en ga zo maar door.

Haha, thanks Presiozo.

Ja, ik doe er lollig over maar dat is het niet... je zit met een lelijke bumper en nog geen dader. hoop dat hij of zij snel belt en dat het opgelost kan worden.

ik hoop het ook! het is gewoon heel zuur. het blijft een gebruiksvoorwerp natuurlijk maar dit soort dingen zijn wel erg shit.

Laatste Update :

Helaas kan Marc-T4 NR: 17

Niet aanwezig zijn

Maar we hebben wel weer enkele bijschrijvingen :-)

Greetings Listige

:death:

hmm ik sta er nog niet bij op de lijst.

heb je het wel genoteerd???

groeten marc

Hallo Marc

Je bent genoteerd

Nummer :31

{Vergeet dit nummer niet rechtsboven op je Lijst te Noteren}

Leuk dat je er bij bent en tot AS Zondag

Greetings Listige

Ps: Kia pakketje staat al voor je klaar!!

Hallo Rio meeting lovers :tt1:

Ik wens jullie voor dadelijk een goede reis .

Vergeet niet de lijsten ingevuld mee te nemen !!

Neem ook veel plezier en fun mee de zon gaat de rest doen :clap:

Allen alvast bedankt voor de steun en interesse

Ik heb er zin in.

Greetings Listige

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...