Omdat ik pas een uur geleden lid geworden ben van het Kia forum, las ik zojuist over de vraag over terugroep actie.
Verleden week donderdag een Kia Sportage gekocht en kan hem pas a.s. woensdag ophalen, dit omdat het scheurtje in de zijkant van de bestuurdersstoel bij een auto bekledings zaak gerepareerd moet worden waarbij de stoel eruit moet.
Maar ook in mijn voertuiggegevens staat de terugroep voor de HECU, ik ben geloof ik de 6e eigenaar en begrijp niet waarom de vorige vijf niet naar de dealer gegaan zijn, de dealer waar ik hem kocht zei dat hij als verkoper/handelaar het niet voor mij kon doen, want de eigenaar moet zelf een afspraak maken met een Kia dealer!
Maar wat ik eigenlijk wil aangeven, is dat er bij de kentekengegevens ook een telefoonnummer staat te weten: 0888 542 542 (contactinformatie consument)
Met een eerdere auto van mij een Nissan Note, had ik ook een terugroepactie en wel voor dashboard airbag aan passagierskant, die nadat ik een afspraak gemaakt had binnen een uur vernieuwd werd, heb ik gewoon op kunnen wachten.
En ook hier waren er eerdere eigenaren en ook zij zijn niet voor vernieuwing bij een dealer geweest, raarrrrr.
Groet,
Tex Merkelbach.