Kia Roland Geplaatst 11 Juni, 2012 Geplaatst 11 Juni, 2012 Goedemorgen allemaal..., Ik ben in volle afwachting van mijn nieuwe Kia Rio 1.4 met alle pakketen erop, dus goed compleet. Ik heb tevens een set Xenon verlichting besteld (Pilot), alleen lees ik soms dat er problemen zijn met de verlichting die ooit niet goed aangaat enz.. Ligt dit aan de kwaliteit van de Xenonset (goedkoper setje) of de accu spanning wat ik hier en daar ook wel eens af en toe lees...? Ik ben zelf electricien, en weet gewoon simpelweg als de linker aangaat de rechter ook moet werken, dus dit eigenlijk niet aan de auto of bedrading ligt. Maar mogelijk ligt zoiets aan de kwaliteit van de xenon, en als het helemaal niet wil starten of uitvalen i.c.m. bochtverlichting zou dit aan de accuspaning kunnen liggen. Ik wil zulke probleempjes voorkomen, en ben dus nu al aan het zoeken hoe dt op te lossen..... Weet er iemand welke capaciteit accu er in een 1.4 zit..? Mogelijk kan ik die meteen verzwaren voordat ik de auto afhaal bij de dealer. Groeten Roland.... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.