Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi, mijn naam is Marcel en woon in Deurningen (twente). Ik ben sinds een paar dagen de trotse bezitter van een Kia Rio 1.1 super pack. Kleur zilver grijs. Na jaren in verschillende Alfa's gereden te hebben heb ik vanwege gezinsuitbreiding 2 jaar in een Santa Fe gereden. Die is er vorige week mee opgehouden. In de zoektocht naar een andere auto eerst naar een Punto evo gekeken. Mijn vrouw rijdt daar ook in. Het is uiteindelijk een Rio geworden. Hoewel ik mijn twijfel had bij de omvang van de auto en de kleine motor kan ik nu niet anders zeggen dat ik reuze enthousiast ben.

Hij rijdt fantastisch en de looks zijn gewoon geweldig. Krijg veel positieve reacties! Kortom zeer blij met de nieuwe bolide.

Leuke club ook. Veel info te vinden! Super.

• Like 1
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Veel plezier en veilige kilometers met de Rio toegewenst.

Geplaatst

leuk om te horen dat je zo entosiast bent het is dan ook een leuke auto

met uitstekende rij eigenschappen en een leuke pimp gehalte

Geplaatst

leuk om te horen dat je zo entosiast bent het is dan ook een leuke auto

met uitstekende rij eigenschappen en een leuke pimp gehalte

Klopt en ja het pimp gehalte is groot. Genoeg ideeen hier op het forum. Heb iig de xenonlook lampen erin gestoken. Nu achter nieuwe speakers aan

Geplaatst

er zijn behoorlijk at mensen die deze er in hebben

http://www.correct.nl/artikel.php?MNEMONIC=tip&TAG_ID=1057&ARTNR=429258

heb ze gehoord met een standaard radio en een bas kastje dat wel maar klonk erg goed

en ze zijn niet duur

Ja super. Moeten wel door expert ingebouwd worden. Zelf twee linker handen en zag dat je toch nog wat moet knutselen met ringen etc. Maar dank voor de tip

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...