Rio 41 Geplaatst 27 Juli, 2012 Geplaatst 27 Juli, 2012 Hoi allen, Ik had op dit forum gelezen dat er geen lakstiften voor de Kia Rio te bestellen waren. Nu moest de Rio afgelopen dinsdag naar de garage ivm CC update en heb toen bij de dealer gevraagd of er lakstiften waren voor de witte Rio. Volgens de dealer zijn ze er maar moesten wel besteld worden. Gisteren een berichtje ontvangen dat de stiften binnen waren. Vandaag opgehaald en voor de witte Rio staat er op het doosje een code E5004-21000UD KIA MOTORS GENUINE PARTS LAKSTIFT Twee stiften witte en blanke lak Weer perfect geregeld door mijn dealer waar ik zeer tevreden over ben Rio 41 Quote
xtra40 Geplaatst 27 Juli, 2012 Geplaatst 27 Juli, 2012 Niet alles geloven tuurlijk zijn er lak stichten te krijgen alleen is de kleurloze Niet te ontcijferen tenzij je Koreaans kunt lezen Het plaatje met die gegevens is dus in het Koreaans Maar wel gewoon netjes van je dealer om het te bestellen en jou een berichtje te geven toen het binnen was Quote
Ferry82 Geplaatst 27 Juli, 2012 Geplaatst 27 Juli, 2012 Ik had dit hier vemeld en had dit van de dealer. Ik heb iig ook een lakstift kunnen bemachtigen. Quote
xtra40 Geplaatst 27 Juli, 2012 Geplaatst 27 Juli, 2012 Waarschijnlijk was het toen nog even niet leverbaar Maar intussen draaien de molens goed dus komt het eindelijk los Zelfs toen ik voore spatlappen ging waren de achterste wel leverbaar maar de Voorste niet ???? Maar na een paar weekjes weer wel dus zo ook met de lakstiften denk ik Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.