Emtee27 Geplaatst 31 Juli, 2012 Geplaatst 31 Juli, 2012 Hallo allemaal, Op 15 juni heb ik mijn handtekening gezet onder het koopcontract voor een KIA Rio 1.2 Pluspack in de kleur graphite grey. In verband met de BPM zou de auto voor 1 juli geleverd worden. Dat werd eind juli en nu is mij verteld dat het (eind) augustus zal worden. Weet iemand toevallig wanneer er weer een boot uit Korea komt? Ik hoop echt dat het augustus wordt! Ik rij nu in een C1. Met deze auto is niets mis mee maar ik ben voor mijn werk meer kilometers gaan maken en hierdoor verlang ik toch naar meer comfort. We wachten gewoon af, en ik hou jullie op de hoogte! Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 1 Augustus, 2012 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Dan duur wachten lang he. Maar kan je dealer geen datum noemen. Die krijgen een update waar jou nieuwe auto uithangt. Als je de nieuwe Rio krijgt alvast veel plezier toegewenst. Quote
Emtee27 Geplaatst 30 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 30 Augustus, 2012 Vandaag te horen gekregen dat ik mijn Rio volgende week woensdag kan ophalen. Kan niet wachten! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.