frankd Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 Ik wil op mijn hobby auto andere achterlichten monteren, echter dan worden de achterste knipperlichten rood. Mag dit bij de APK, of gaat dit problemen geven? Quote
betominice Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 Hoi Frank Als je even zoekt vind je dit antwoord. De richtingaanwijzers en waarschuwingsknipperlichten mogen naar voren niet anders dan ambergeel of wit en naar achteren niet anders dan ambergeel of rood stralen. De zijrichtingaanwijzers mogen niet anders dan ambergeel stralen. Keuringseisen Artikel 5.2.53 kleur verplichte lichten blz 41 Quote
frankd Geplaatst 28 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 28 Augustus, 2012 Dank je voor je antwoord. Ik wist dat rode knipperlichten achter toegestaan zijn, amerikaanse auto's hebben het ook, maar daar is het origineel en bij mij naderhand opgebouwd. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.