Gast pbwinter Geplaatst 28 Augustus, 2012 Geplaatst 28 Augustus, 2012 Beste Forum leden, Ik heb een Kia Rio 1.5 LS uit 2005 nu is het zo dat als ik de auto ontgrendel met de afstandbediening volgens het boekje de binnen verlichting moet gaan branden maar dat is niet het geval,waar kan dat aan liggen. Groet Peter Quote
patrickceed Geplaatst 28 Augustus, 2012 Geplaatst 28 Augustus, 2012 lampje kapot? schakelaarverlichting op de juiste stand? Zekering? Quote
Gast pbwinter Geplaatst 28 Augustus, 2012 Geplaatst 28 Augustus, 2012 Lampje is niet stuk,schakelaar staat in de juiste stand en de zekeing is ook niet stuk. Wat het rare in dit geval is dat als ik de deur open doet dan brand het licht wel. Quote
patrickceed Geplaatst 28 Augustus, 2012 Geplaatst 28 Augustus, 2012 ik kan het mis hebben, maar lijkt mij dat die dan alleen reageert op de deurschakeling, en dat het wellicht een "luxe" optie is. ik weet uit ervaring met een bmw dat je softwarematig dingen uit en aan kunt zetten maar of dat met een rio uit 2005 ook het geval is weet ik niet. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.