tok88 Geplaatst 4 September, 2012 Geplaatst 4 September, 2012 Hoi goedendag, mijn naam is mark en ik kom uit de regio `t gooi ik rij in een zwarte pro ceed die ik stukje bij beetje aan pas aan mijn wensen plaatje bij het praatje Ondertussen is die alweer iets veranderd maar niet ingrijpend lees: andere lampen gemonteerd, koplampen en kentekenplaatverlichting en andere wielmoeren wat nog op de planning staat instaplijsten me knipperlichten vervangen voor philips silvervision met chrome coating dubbele pijp achter, aan alle bij de kanten 1tje en nog een paar dingetjes Quote
Jim Brouns Geplaatst 4 September, 2012 Geplaatst 4 September, 2012 Mooie auto, veel plezier met aanpassen. En welkom hier op het forum Quote
Rio 013 Geplaatst 4 September, 2012 Geplaatst 4 September, 2012 Welkom op het forum en veel rijplezier! Quote
xtra40 Geplaatst 4 September, 2012 Geplaatst 4 September, 2012 hallo Mark welkom hier op het forum en veel (lees) plezier hier op het forum en een mooie locatie om je wagen op de foto te zetten het komt wel een beetje bekent voor en voor een mooie uitlaat moet je in almelo zijn bij little die maakt mooie uitlaten zo als de mijne Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 4 September, 2012 Geplaatst 4 September, 2012 Welkom op dit forum en veel plezier met je pro Cee'd. Er valt hier zat te lezen Mark. Quote
tok88 Geplaatst 6 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 6 September, 2012 dank allen voor de reactie , ook een mooi plaatje extra , hoelang zijn ze met die uitlaat bezig geweest? Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 7 September, 2012 Geplaatst 7 September, 2012 en een mooie locatie om je wagen op de foto te zetten het komt wel een beetje bekent voor Vuurtoren van Ijmuiden? Quote
tok88 Geplaatst 8 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 8 September, 2012 Vuurtoren van Ijmuiden? Nee texel Quote
xtra40 Geplaatst 8 September, 2012 Geplaatst 8 September, 2012 dank allen voor de reactie , ook een mooi plaatje extra , hoelang zijn ze met die uitlaat bezig geweest? uitlaat zat er met een uur of twee onder die mensen weten wat ze doen hebben er nu al een aantal gedaan en ze gaan steeds sneller Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.