basos Geplaatst 20 September, 2012 Geplaatst 20 September, 2012 Beste leden, Ik ben Bas 28 jaar uit Enschede. As zaterdag ga ik mijn Kia rio ophalen.. er zit een kleine schade aan en daarom ben ik opzoek naar: scherm rechtsvoor bumper motorkap koplamp rechts Het is een rio uit 2012 super plus pack Groeten Bas Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 21 September, 2012 Geplaatst 21 September, 2012 Bas alvast veel knutselplezier toegewenst. De onderdelen die je vraagt zal nog wel niet op de autosloperijen vinden. Ik denk dat je richting de onderdelenhandel moet voor wat plaatwerk onderdelen. succes Quote
xtra40 Geplaatst 28 September, 2012 Geplaatst 28 September, 2012 Hallo Bas welkom hierop het forum ik hoop dat je de onderdelen een beetje kunt vinden en dat je snel in je wagen kunt rijden want daar is het voor bedoeld tenslotten Quote
Baggio Geplaatst 28 September, 2012 Geplaatst 28 September, 2012 Welkom en veel plezier gewenst, het is een witte zeker? Quote
Jim Brouns Geplaatst 28 September, 2012 Geplaatst 28 September, 2012 Welkom en veel succes met het herstel van de auto. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.